۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۱
کد خبر: 85012318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری دوره آموزشی مربیگری درجه سه رشته بوکس

۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۱
کد خبر: 85012318
برگزاری  دوره آموزشی مربیگری درجه سه رشته بوکس

ایرنا - ایلام - دوره دوره آموزشی مربیگری درجه سه رشته بوکس با حضور ۳۸ ورزشکار از ۶ استان کشور به میزبانی هیئت بوکس ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نصرت اله کریمی روز شنبه در بازدید از دوره آموزشی کلاس مربیگری درجه سه رشته بوکس در ایلام، اظهار کرد: دوره کلاس مربیگری درجه سه رشته بوکس با حضور استاد اتابک کاراوند مربی سه ستاره آیبا( فدراسیون جهانی بوکس) در مرکز استان ایلام در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره با شرکت ۳۸ نفر از استانهای مختلف کشور در ایلام برگزار می شود، گفت: ورزشکاران استان های خوزستان، همدان، کرمانشاه، تهران، لرستان و ایلام به مدت ۵ روز در این دوره مربیگری به میزبانی هیئت بوکس ایلام حضور دارند.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام با تاکید بر اینکه به افراد شرکت کننده در این کلاس، مدرک مربیگری درجه۳ رشته بوکس اعطا خواهد شد، افزود: در سال ۱۳۹۸ دو دوره کلاس مربیگری و یک دوره داوری درجه سه در ایلام برگزار شده است.

کریمی بیان کرد: رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام به لحاظ اهمیتی که آموزش در بحث توسعه کمی و کیفی فعالیت ورزشی دارد حمایت از برنامه‌های آموزشی هیئت های مختلف است.

وی یادآور شد: این دوره آموزشی مربیگری با همت رئیس هیئت بوکس ایلام در حال برگزاری است و امید است در آینده نیز نظیر چنین دوره هایی با رویکرد ارتقایی در سطح استان برگزار شود.

کریمی گفت: همواره سعی شده منابع مالی بصورت هدفمند در اختیار هیئت هایی که برنامه های آموزشی، مسابقات، استعدادیابی و اردو برگزار می کنند در چهارچوب منابع و امکاناتی که در اختیار داریم، گذاشته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha