فرماندار ویژه ری: ظرفیت های اقتصادی این شهرستان به رشد و توسعه کشور کمک می کند

شهرری- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: این شهرستان ظرفیت های اقتصادی قابل توجهی دارد که بهره برداری از آنها به رشد و توسعه کشور کمک می کند، از همین رو نیز پروژه های موثری در این شهرستان برای سفر رئیس جمهور آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید زمانی شنبه در حاشیه دومین نشست معاونان استاندار تهران، مدیران ستادی، فرمانداری و بخشداران استان تهران در سالن شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری که با حضور وزیر کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: فرصت بسیار مناسبی بود که بتوان مسائل و مباحثی که در سطح شهرستان نیاز به پیگیری دارد را به عالی ترین مقامات استان منتقل کنیم و از سوی دیگر این نشست در آستانه سفر رئیس جمهور به این شهرستان و با حضور وزیر کشور بود و اهمیت فوق العاده ای داشت.

وی یادآورشد: مسائلی که در این نشست مطرح شد در کنار بازدیدهای استاندار از طرح های عمرانی و خدماتی این شهرستان، نشان می دهد که با برنامه ریزی بسیار خوب و آمادگی سطح بالایی مقدمات سفر ریاست جمهوری فراهم می شود و امیدواریم که مجموعه جلسات و در نهایت سفر رئیس جمهور مصوبات و خبرهای خوب برای توسعه و تسریع در رشد شهرستان خوب ری داشته باشد.

زمانی اظهارداشت: عالی ترین پروژه ها را آماده ارائه در زمان سفر رئیس جمهور داریم تا عملیات اجرایی آنها با دستورات رئیس جمهور تسریع پیدا کند که شامل مسائل کشاورزی، بحث راه های مواصلاتی، کمربندی دوم شهرستان ری، توسعه هرچه سریعتر و نوسازی بیمارستان هفتم تیر به عنوان مهمترین بیمارستان منطقه که تعدادی از شهرستان ها و حوزه بزرگراهی تهران-قم را پشتیبانی می کند و همچنین پروژه شهر پروتئین را که زنجیره ای از کشتار تا عرضه محصولات دامی را فراهم می کند، می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مجموعه مسئولان کشوری در جریان اهمیت و بستر های توسعه ای که در سطح این شهرستان وجود دارد، هستند و از همین رو وظیفه دارم که اولویت های مطرح برای مردم را به تقدیم رئیس جمهور کنم.

فرماندار ویژه ری: ظرفیت های اقتصادی این شهرستان به رشد و توسعه کشور کمک می کند

وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های شهرستان ، اتصال متروی کهریزک به فشافویه است، با توجه به افزایش سرانه های جمعیتی بخش فشافویه امیدوارم این خبر خوش را با سفر رئیس جمهور به مردم این منطقه اعلام شود و بتوانیم آخرین منطقه شهرستان ری را به متروی تهران بزرگ متصل کنیم که ثمرات بسیار مثبتی برای مردم دارد.

این نشست با حضور وزیر کشور برگزار شد و فرمانداران شهرستان های ۱۶ گانه استان تهران به بیان مشکلات و مسائل موجود خود پرداختند.

مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، لزوم مدیریت جمعیت مهاجر ایرانی و غیر ایرانی، افزایش سرانه های مورد نیاز متناسب با افزایش جمعیت یا مهاجرت افراد، افزایش اختیارات استانداری و فرمانداری ها در مدیریت و تصمیم گیری برای برخی مسائل شهرستانی، افزایش سهمیه آرد نانوایی ها، اصلاح و افزایش ساختار اداری دستگاه ها متناسب با جمعیت هر شهرستان عمده مسائل مطرح شده از سوی فرمانداران و تعدادی از بخشداران شهرستان های استان تهران بود.

فرماندار ویژه ری: ظرفیت های اقتصادی این شهرستان به رشد و توسعه کشور کمک می کند

پس از این نشست، استاندار تهران بازدیدی از محل اجرای کمربندی دوم تهران و تعدادی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان ری داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha