۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۳۵
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85012390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنیه: منطقه به سوی ناآرامی بی سابقه‌ای پیش می‌رود

تهران – ایرنا – رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: منطقه با اقدامات رژیم صهیونیستی به سوی نا آرامی بی سابقه ای پیش می رود.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فلسطینی "شهاب"، اسماعیل هنیه روز شنبه افزود: درگیری در داخل زندان های رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند زیرا ملت فلسطین، اسیران خود را تنها نخواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه جهان در مقابل یک امتحان واقعی قرار دارد، رهبران جهان و ملت های آزاده را به تلاش برای متوقف کردن جنایت های بن گویر و حکومت تندرو و فاشیستی رژیم صهیونیستی فراخواند.

هنیه گفت: اداره زندان های رژیم صهیونیستی با سفارش وزیر تروریست امنیت داخلی صهیونیست ها، از روز گذشته اقدام به سرکوب اسیران فلسطینی کرده است.

وی اضافه کرد: این سرکوب در چارچوب نقشه ها و برنامه های تروریستی و سازمان یافته از سوی کابینه نتانیاهو است که با نظارت وزیر امنیت داخلی اشغالگران اجرا می شود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: بن گویر در روزهای گذشته با اقداماتی مانند تقدیر از قاتل "محمد علی" کودک فلسطینی در اردوگاه شعفاط، استقبال از کشتار جنین، سرکوب استقبال کنندگان از کریم و ماهر یونس دو آزاده فلسطینی که پس از ۴۰ سال از زندان های اشغالگران آزاد شده اند، از برنامه های تروریستی خود رونمایی کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی از روز گذشته به بخش هایی از زندان النقب حمله و اسیران ساکن جنین را به زندان نفحه و با حمله به زندان مجدو شماری از اسیران را به سلول های انفرادی سجن عوفر منتقل کرد.

اقدامات نظامیان رژیم صهیونیستی و سرکوب اسیران در زندان های این رژیم که از روز جمعه برای انتقام از آن ها آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha