۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸
کد خبر: 85012696
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد + فیلم

۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸
کد خبر: 85012696
وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد + فیلم

مشهد-ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با آغاز روند افزایش دما، وزش باد در بیشتر نقاط به ویژه نواحی جنوبی استان شدت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سارا حکمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وزش باد هم اکنون از ایستگاه های سرخس، تایباد و سبزوار گزارش شده است که سرخس با ۳۶ کیلومتر در ساعت بیشتر میزان را دارد.

وی اضافه کرد: با افزایش شدت وزش باد، بارندگی های پراکنده نیز در نقاط مختلف خراسان رضوی، باریدن خواهد گرفت و این بارش ها در مناطق شمالی بیشتر نمود پیدا خواهد کرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین با افزایش دما در بیشتر نقاط استان حداقل دمای شهرستان های خراسان رضوی، صفر درجه خواهد بود.

حکمی افزود: طی شبانه روز گذشته، تربت حیدریه و مه ولات به ترتیب با منفی هشت و ۱۱ درجه سردترین و گرم‌ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی منفی چهار و ۱۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی ادامه داد: مشهد، امروز نوسانات دمایی منفی ۲ و ۱۱ درجه را به ثبت خواهد رساند و پیش بینی می شود از فردا دمای شبانه این کلانشهر به بیش از صفر درجه برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha