۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85012698
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کرمان و ۴۴ سال «روایت پیشرفت»

۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85012698
کرمان و ۴۴ سال «روایت پیشرفت»

کرمان- ایرنا- «روایت پیشرفت» در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه‌ای است که قرار شده در قالب ۲۶ کمیته دستاوردهای انقلاب را در استان کرمان با هنرمندی شرح دهد و آن را تبیین کند.

به گزارش ایرنا، انقلاب اسلامی ایران این روزها در حالی به چهل و چهارمین سالگرد خود نزدیک می‌شود که طی بیش‌ از چهار دهه تحولات بزرگ و بنیادین آن در بخش های مختلف غیرقابل انکار است؛ حالا هرچقدر هم برخی رسانه های فارسی زبان با شگردهای خبری خود سعی در وارونه‌نمایی آن را داشته باشند.

دهه فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت بزرگ و مغتنمی برای روایت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون است زیرا هرچه از زمان پیروزی این انقلاب اسلامی فاصله گرفته می‌شود اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای و تبیین پیشرفت‌های جمهوری اسلامی نیز بیشتر احساس می‌شود.

ویژه‌برنامه روایت پیشرفت برنامه‌ای برای ارائه‌ روایتی شفاهی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی در کرمان به نحو مطلوب و منصفانه است که به ابتکار استانداری کرمان عملیاتی و مقرر شده خاستگاهی برای بیان هنرمندانه این دستاوردها باشد.

کرمان و ۴۴ سال «روایت پیشرفت»
جلسه دهه فجر کرمان و تشریح ابعاد برنامه روایت پیشرفت

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در تشریح این برنامه با اشاره به برگزاری ۱۰جشن روایت پیشرفت ویژه ایام‌الله دهه‌ فجر توسط فرمانداری‌های این استان، افزود: محوریت کار برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قالب ۲۶ کمیته دنبال می‌شود.

روایت چهل و چهارم به اضافه یکسال اخیر

مجتبی اسدی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: همه کمیته‌ها بحث روایت پیشرفت و تبیین دستاوردهای دولت مردمی را نیز در دستور کار دارند که علاوه بر ارائه خدمات چهل و چهار ساله انقلاب، عملکرد یک ساله گذشته از دولت مردمی و اقدامات صورت گرفته روایت شود.

وی اظهارداشت: برگزاری ۱۰ جشن محوری روایت پیشرفت توسط فرمانداری‌ها تدارک دیده شده و توسط رسانه ها از جمله صدا و سیمای مرکز کرمان پخش خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به کلیدخوردن این برنامه از این استان و پیشنهاد به کشور تصریح کرد: کلیدواژه روایت پیشرفت به شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز پیشنهاد و به تمامی استان‌ها تسری داده شده است.

وی در ادامه بر برگزاری جشن‌های محوری دهه فجر در تمامی بخش‌ها و روستاها با ماهیت شورآفرینی و رویکرد مردمی تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود ظرفیت‌های شهرستان ها در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن، هنرهای بانوان و غیره معرفی، به بخش‌های مغفول پرداخته و از نمونه‌ها نیز تقدیر شود.

اسدی زاده گفت: در این برنامه و بنا به تاکید استاندار کرمان تلاش شده روایت پیشرفت با ظرافت و به شکل هنرمندان همراه باشد تا به تاثیرگذاری بیشتر نیز منجر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha