۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85012708
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهر بازی مسقف گنبدکاووس با ۳۰۰ میلیارد ریال درحال ساخت است
شهربازی مسقف درحال ساخت گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - شهردار گنبدکاووس از در حال ساخت بودن شهربازی مسقف این شهر با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی خبر داد و گفت: هم اکنون این پروژه تفریحی - سرگرمی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حداکثر ظرف سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی اصغر موسوی روز یکشنبه درحاشیه بازدید از شهر بازی مسقف گنبدکاووس به خبرنگاران بیان داشت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع در بوستان «الغدیر» این شهر درحال ساخت است.

وی بابیان اینکه فضاهای بازی و سرگرمی شهر بازی مسقف در حال ساخت گنبدکاووس ویژه همه گروه‌های سنی خواهد بود، افزود: در کنار این پروژه، سرمایه‌گذار آمادگی ساخت شهر بازی مدرن روباز را هم دارد که فرایند آن در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

موسوی با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: در این ایام فرخنده ۲۳ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری گنبدکاووس با اعتبار هزینه شده افزون بر ۶۳۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهر بازی مسقف گنبدکاووس با ۳۰۰ میلیارد ریال درحال ساخت است
سیدعلی اصغر موسوی شهردار گنبدکاووس

شهردار گنبدکاووس بابیان اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های گوناگون عمران شهری، خدماتی و رفاهی و نیز زیباسازی شهری هستند، ادامه داد: در این ایام عملیات احداث بوستان محله بهار شهدای این شهر با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی همچنین گفت: علاوه بر طرح‌های عمران شهری گنبدکاووس، پروژه تفریحی استخر شهرداری که با مشارکت ۱۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در ۲ قسمت جداگانه آقایان و بانوان احداث شده در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

گنبدکاووس با حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان گلستان است.

یک میلیون گل فصلی در معابر و بوستان‌های شهری گنبدکاووس کاشته شد

خیابان‌های گنبدکاووس با هزار و ۵۰۰ تن قیر اهدایی دولت نونوار شد

ترافیک شهری گنبدکاووس؛ گره‌ای که با طرح‌های نیمه‌کاره کور می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha