کشتی آزاد جام یاریگین؛ طغانی به مدال برنز رسید

تهران- ایرنا- آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران موفق به کسب مدال برنز در مسابقات بین‌المللی جام یادبود ایوان یاریگین در کشور روسیه شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روزهای ۶ تا ۸ بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار شد. تیم منتخب کشتی ایران با ۱۰ آزادکار راهی این رقابت‌ها شده بود که حاصل رقابت آنان یک مدال برنز و یک پنجمی بود.

مصطفی طغانی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم موفق شد برنز مشترک این وزن را کسب کند. نماینده کشورمان در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید، وی در دور دوم مقابل باگوگایف از روسیه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. طغانی در دور سوم به مصاف خرامیانکو از بلاروس رفت و با نتیجه دو بر صفر با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد. با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال، وی در مسابقات شانس مجدد حضور یافت که موفق به کسب نشان برنز مشترک شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات جام ایوان یاریگین دنیس خرامانکوف به مدال طلا رسید و پاشنکو از روسیه در جایگاه دوم است. مصطفی طغانی و اریک ژیوف روسی نیز به برنز مشترک رسیدند. همچنین امیررضا امیری دیگر آزادکار کشورمان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با شکست مقابل کشتی‌گیر میزبان دستش از مدال کوتاه ماند و پنجم شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مهدی ویسی، ۶۵ کیلوگرم عباس ابراهیم‌زاده، ۷۰ کیلوگرم امیررضا اکبرزاده و محمد بخشی، ۷۴ کیلوگرم امیرحسین حسینی، ۹۷ کیلوگرم علیرضا رکابی و میثم عبدی نیز با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

طغانی چندی پیش و در پیکارهای قهرمانی کشور در مبارزه رده‌بندی موفق به شکست رامین طاهری شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha