تولیدکنندگان نوشت افزار مورد حمایت صندوق کارآفرینی هنر قرار می گیرند

کرج – ایرنا - مدیر کل مجامع، تشکل‌ ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از برنامه ها در رویدادهای رقابتی این بخش را حمایت از تولیدکنندگان صنایع فرهنگی دانست و گفت: براین اساس تولید کنندگان از حمایت صندوق های کارآفرینی هنر و امید برخوردار خواهند شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل جانعلی پور روز یکشنبه دربازدید از یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید لوازم التحریر استان البرز، افزود:  انتظار می رود تولید کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر در ساخت محصولات خود به پیام های فرهنگی و معنایی  برای جامعه هدف خود توجه کنند.

وی در ادامه به رویداد فیروزه اشاره کرد و گفت: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رویداد فیروزه به دنبال آن است که برخی محصولات فرهنگی همچون نوشت افزار ها را به سمت ایرانی اسلامی هدایت کند.

جانعلی پور گفت: همچنین این محصولات بایستی با پیام فرهنگی و در قالب ایرانی- اسلامی به دانش آموزان انتقال داده شود تا این قشر به نوشت افزار علاقه پیدا کنند.

وی در خصوص بازید از این مجموعه تولید نوشت افزار بیان کرد: هدف ما از حضور در کارگاه ها و مجموعه های تولید کننده نوشت افزار فرهنگی این است که این انگیزه را برای تولید کننده ها ایجاد کنیم که حمایت دستگاه های حامی ذیل جشنواره فیروزه باید به سمت نهادها، مجموعه ها، کارگاه ها و صنایعی برود.

جانعلی پور در خصوص جشنواره فیروزه گفت: این جشنواره در چهار عرصه اسباب بازی، نوشت افزار، هدایای فرهنگی و عروسک بین تولیدکنندگان رقابت ایجاد می کند و هدف از این رویداد این است که عروسک ایرانی اسلامی و نوشت افزار باید پیام ایرانی اسلامی داشته باشد.

همچنین یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به همراه مدیران کل ستادی این وزارتخانه با حضور در استان البرز برنامه های مختلفی را دارند که تجدید میثاق با شهدا و حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج، دیدار با امام جمعه کرج و دیدار با خانواده شهید عجمیان از جمله این برنامه ها است.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرار است امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در جمع فعالان فرهنگی استان حضور یابد.

حضور مدیرکل مجامع و تشکل های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ و فردیس و دیدار با نویسندگان و اهل قلم و فعالان فرهنگی این شهرستان ها و همچنین حضور مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان اشتهارد و دیدار با فعالان صنعت چاپ این شهرستان از دیگر این برنامه ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha