۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85012879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروههای مقاومت: شکنجه اسرا پایان نیابد؛ منتظر عواقب باشید

تهران-ایرنا- گروه های مقاومت فلسطین با هشدار به رژیم صهیونیستی درخصوص شکنجه اسرای فلسطینی، این اقدامات فاشیستی رژیم اسراییل را در راستای دور کردن نگاهها از شکست سنگین این رژیم در برابر عملیات قهرمانانه قدس دانستند که منجر به کشته شدن شماری از صهیونیستها شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از «فلسطین الیوم»، گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که هرگونه آسیب به اسرای شجاع فلسطین پیامدهایی در داخل و خارج زندان ها به دنبال خواهد داشت.

در بیانیه گروه های مقاومت آمده که تعرض به اسرای شجاع فلسطینی و اقدامات سرکوبگرانه علیه آن ها در زندان های رژیم صهیونیستی، تجاوزی جنایتکارانه و وحشیانه است.

گروه های مقاومت تاکید کردند که این تجاوزهای فاشیستی ‌و نژادپرستانه تلاشی در راستای دور کردن توجه ها از شکست سنگین صهیونیست ها در برابر عملیات قهرمانانه قدس است که منجر به کشته شدن غاصبان صهیونیست شد.

در بخشی از این بیانیه آمده که یورش به زندان ها، تعدی و ضرب و شتم اسرا و سوزاندن چادرهایی که فلسطینیان در آن مراسم حمایت از اسیران برپا می کنند، هیچ تاثیری بر عزم و اراده و روحیه اسیران آزاده نخواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: اسیران قهرمان تاج سر ما هستند و آزادی آن ها در صدر اولویت های مقاومت است و وعده آزادی به زودی محقق خواهد شد.

خشم و بیم رژیم آپارتاید «تل آویو» نسبت به عملیات شهادت طلبانه در سرزمین های اشغالی موجب شده که به تلافی این اقدامات، به شکنجه و آزار اسرای فلسطینی روی آورد.

سازمان اسرای فلسطینی شنبه شب با محکوم کردن یورش نظامیان صهیونیست به بند اسرا در درون زندان های این رژیم، شکنجه و زندان های انفرادی را بشدت محکوم کرده است.

این سازمان اعلام کرد که مدیریت زندان های رژیم صهیونیستی هزاران نفر از اسرای فلسطینی را از زندانی به زندان دیگر منتقل کرده اند.

این نهاد فلسطینی این اقدام را با هدف زیرفشار گذاشتن فلسطینی ها دانسته است.

منابع فلسطینی چند روز پیش نیز اعلام کردند که به دنبال انتقال یکی از اسیران فلسطینی به سلول انفرادی، اسرای وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای مقابله با اتفاقات آتی، خواستار اعتراض عمومی در همه زندان‌های رژیم صهیونیستی شدند.

این اعتراض عمومی پس از آن اعلام شد که «زید بسیسی» رئیس هیأت فرماندهی عالی اسرای جهاد اسلامی فلسطین از زندان «بئر السبع» به سلول انفرادی در زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی منتقل شد.

پیشتر سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی سه شنبه از انتقال سه زندانی «تونل آزادی» به زندان‌های دیگر این رژیم خبر داد.

اسرای تونل آزادی به پنج اسیر جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح گفته می شود که به حبس طولانی‌مدت محکوم بودند و در ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ساعت یک بامداد موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهم‌ترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

براساس گزارش رسانه های فلسطین، رژیم صهیونیستی «محمد قاسم احمد عارضه» اسیر فلسطینی اهل شهرک «عرابه» در استان جنین را از زندان «ریمونیم» به زندان «رامون» منتقل کرد.

همچنین «ایهم فؤاد نایف کمامجی» اسیر فلسطینی اهل شهرک «کفردان» در استان جنین نیز از زندان رامون به زندان «اوهلیکیدار» منتقل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha