۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85012926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌ها مطالبات به حق مردم را منعکس کنند

سنندج- ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: رسانه‌ها به عنوان زبان گویا و پویای جامعه، همواره باید مطالبه‌گر باشند و مشکلات به حق مردم را منعکس کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود الله‌مرادی روز یکشنبه در نشست خبری با موضوع تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور توسط اروپا و هتک حرمت به قرآن کریم اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان بازوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر، از مدیرانی که وظیفه خود را درست انجام نمی‌دهند، در چارچوب کار حرفه‌ای انتقاد کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران، در انتقاد از عملکرد دستگاه‌ها، از توهین و افترا خودداری کنند، افزود: باید جلوی انحرافات، کم کاری‌ها و ناکارآمدی مدیران گرفته شود و رسانه ها نقش موثری در این زمینه دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان به تحریم‌ها، فشار و توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: دشمنی که زمانی همه‌کاره کشورمان بود، امروز حتی توانایی ممانعت از پیشرفت ایران و ضربه به استقلال آن را ندارد، از این رو، اهرم‌های فشار متعددی علیه نظام به کار می‌گیرد.

الله‌مرادی ادامه داد: مبنای انقلاب اسلامی شعار استقلال و رهایی از اسارت و رسیدن به جایگاه معنوی بود و امروز نظام اسلامی در همین راستا در حال حرکت است.

وی یادآور شد: مدعی نیستیم تمام قوانبن اسلامی را پیاده کرده ایم و مشکلی هم اگر وجود دارد، مربوط به ضعف ما مسئولان و مجریان است و هیچگونه خطایی در انقلاب وجود ندارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تاکید کرد: پیشرفت های کشورمان برای استکبار سنگین است و با انواع فشار و تحریم می خواهد، اقتصاد ایران را از پا درآورد.

الله مرادی با بیان اینکه امروز با جنگ ترکیبی دشمن مواجه هستیم، گفت: برنامه ریزی دشمن، زیر سوال بردن ارزش های اسلامی و ضربه به نظام است، اما موفق به این کار نخواهد شد.

وی به تحریم سپاه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط پارلمان اروپا اشاره کرد و آن را نشانه اثرگذار بودن این نهادها در کشورمان و منطقه عنوان کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: پیام ما به اروپا این است که نسبت به خون شهدا و ارزش های نظام پایبند هستیم و در کنار نهادهای ارزشی کشور ایستاده ایم و برای ترویج ارزش ها به روش اقناعی مصمم هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha