۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85012991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس دادگستری کرمان: بخشی از مشکلات مردم ناشی از کم کاری هاست

جیرفت - ایرنا - رییس کل دادگستری کرمان گفت: بخشی از مشکلات مردم ناشی از کم کاری ها است که باید این کم کاری ها با تلاش جهادی مسئولان برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: تلاش های جهادی مشکلات معیشتی مردم را حل می کند و اگر بخشی از این مشکلات بماند مردم قدرشناس، درک می کنند.

وی تاکید کرد: اگر شبانه روزی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم وقت بگذاریم و برای رفع این مشکلات تلاش کنیم رضایتمندی مردم افزایش پیدا می کند و بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شود.

حجت الاسلام حمیدی افزود: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است و می خواهد جمهوری اسلامی را نظامی ناکارآمد معرفی کند و اگر در جایی مسئولی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، سند و بهانه‌ای برای سواستفاده دشمن می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت برای نظام جمهوری اسلامی ارزش بزرگی است و تفاوتی نمی کند در چه عرصه یا گستره‌ای باشد اضافه کرد: مسئولیت ها متفاوت است اما وجه مشترک آن خدمت به مردم است که افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

رییس کل دادگستری کرمان ادامه داد: این مسئولیت ها فرصت کوتاهی است همانطور که کل دنیا فرصتی زودگذر است بنابراین لحظه به لحظه آن را باید قدر دانست و به مردم خدمت کرد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در دادگستری اجرای عدالت و حل و فصل خصومت ها در جامعه است که بدون تلاش جهادی محقق نمی شود گفت: با استفاده از فناوری های روز و بکارگیری نیروهای خدوم تلاش می‌کنیم به این هدف نزدیک شویم.

حجت الاسلام حمیدی یادآور شد: در دستگاه قضایی رضایتمندی ۱۰۰ درصدی به دست نمی آید اما باید تلاش کنیم هر ۲ طرف راضی برگردند و عدالت و برخورد انسانی و اخلاقی را احساس کند.

وی با بیان اینکه به گونه‌ای عمل نکنیم هر ۲ مراجع ناراضی به دادگستری برگردند افزود: اطاله دادرسی و طولانی شدن رای می تواند موجب ناراضی شدن فردی شود که رای به نفع او صادر شده است.

در این آیین از تلاش های حسین سلامی دادستان سابق جیرفت تقدیر شد و افشین صالحی نژاد به عنوان دادستان جدید جیرفت معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha