۳۶ هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزادسازی شد 

کرج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی البرز از آزاد سازی۳۶ هزار متر مربع اراضی کشاورزی در شهرستان چهارباغ در این استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد معظمی گودرزی اظهار کرد: به منظور حفظ کاربری اراضی کشاورزی و با حکم قضایی ، ساخت و ساز های غیر مجاز در ۳۶ هکتار از اراضی کشاورزی لشکرآباد شهرستان چهارباغ به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال تخریب شد.

وی افزود : براین اساس ۱۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز از جمله چهار دیواری و سوله در روستای لشکرآباد تخریب تخریب شد و اراضی کشاورزی به عرصه تولید بازگشت.

معظمی گودرزی ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی ملی و کشاورزی گفت: پلیس در تعامل سازنده و موثر با اداره جهاد کشاورزی و مرجع قضایی با افراد سودجو قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.

کشف ۱۰ تن گاز مایع قاچاق در اشتهارد

 ۳۶ هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزادسازی شد 

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۰ تن گاز مایع قاچاق در شهرستان اشتهارد در این استان خبر داد.

سرهنگ بیژن جنتی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد در راستای اجرای طرح مبارزه با جرائم اقتصادی محل انباشت گاز مایع قاچاق را در یکی از واحدهای شهرک صنعتی اشتهارد شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی و فاقد مدارک گمرکی انباشت شده بود، که برای استفاده در اسپری مورد استفاده قرار می گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha