۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85013306
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین به دلیل شدت جراحت

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین از شهادت «عمر طارق علی السعدی» جوان فلسطینی درپی شدت جراحت وارده به وی در حمله پنجشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شبکه فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که «عمر طارق علی السعدی» جوان ۲۴ ساله فلسطینی پس از چند روز تحمل جراحت به شهادت رسید.

برپایه این گزارش، السعدی در درگیری‌ها پنجشنبه با صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین از ناحیه شکم دچار جراحت شده بود.

فلسطین الیوم همچنین اعلام کرد که السعدی یکی از مؤسسان گردان جنین است.

کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

جمعه نیز در واکنش به این جنایت عملیات شهادت طلبانه‌ای توسط «خیری علقم» مبارز فلسطینی در شهر اشغالی قدس انجام شد که منجر به کشته و مجروح شدن ده ها صهیونیست شد.

منابع رژیم صهیونیستی روز شنبه نیز از تیراندازی در شهرک سلوان در شهر اشغالی قدس و زخمی شدن ۲ صهیونیست در پی این تیراندازی خبر دادند. این دومین عملیات ضد صهیونیستی در پاسخ به جنایت صهیونیستها در جنین بود.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha