دهه فجر فرصتی برای انسجام بخشی و وحدت در جامعه است

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار بوشهر گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای انسجام بخشی و تقویت وحدت و همدلی در میان قشرهای مختلف مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبرپورات روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: باید به نحوی از ظرفیت دهه فجر برای تقویت انسجام و همدلی در جامعه استفاده کرد که ظرفیت‌های اجرا شده در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بخوبی ظهور و بروز کند.

وی بیان کرد: در گرامیداشت ایام الله دهه فجر همه دستگاه‌ها باید با تلاش برنامه‌های محوری و شاخص خود و دستاوردهای انقلاب را با بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه برای مردم تبیین کنند.

پورات با تاکید بر ضرورت برگزاری اجتماع‌های مردمی و نشست‌های مختلف با نخبگان در شهرستان‌ها اظهار کرد: فضاسازی، آذین بندی و تبلیغات محیطی بایستی به مناسبت دهه مبارک فجر باید به صورت جدی مورد دقت و توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر برگزاری نشست‌های خبری، حضورهای بی واسطه در بین مردم تا سطح روستاها و مناطق محروم همزمان با دهه مبارک فجر باید در سراسر استان برگزار شود.

وی با اشاره به قریب الوقوع بودن دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: همه دستگاه‌های اجرایی آمادگی سفر تیم ارزیاب سفر رئیس جمهور در روزهای آتی را داشته باشند.

پورات تاکید کرد: تغییرات و انتصابات به طور حتم تا پیش از سفر رئیس جمهور به استان بوشهر انجام و جمع بندی شود.

وی برگزاری ستاد سفر رئیس جمهور به موازات ستاد دهه فجر و پیگیری برنامه های سفر را مورد تاکید قرار داد و گفت: از ظرفیت دهه فجر برای تقویت روابط عمومی‌ها استفاده و عملکرد موثری به نمایش گذاشته شود.

پورات گفت: روابط عمومی ها ویترین عملکرد دستگاه‌های اجرایی هستند و هرچه خدمات دستگاه‌ها انعکاس یابد به این معنی است که خدمات نظام انعکاس یافته است.

وی بر ضرورت انتصاب مشاوران رسانه و بانوان در همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برپایی مراسم باشکوه دهه فجر با حضور ۲۹ کمیته تخصصی در سراسر این استان خبرداد.

حجت الاسلام یوسف جمالی با بیان اینکه شعار امسال گرامیداشت دهه مبارک فجر " ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" است، گفت: این دهه فرصتی مناسب است تا به ماهیت انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی بپردازیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: ویژگی خاص مراسم دهه فجر امسال جهاد تبیین، جوانگرایی و مردمی سازی مراسم است.

وی اضافه کرد: تاکید برجنبه جشن این مراسم و همزمان به نمایش گذاشتن دستاوردهای نظام اسلامی و امید آفرینی در جامعه از دیگر ویژگی‌هایی آیین‌های دهه فجر امسال در سراسر استان بوشهر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ارتباط با برنامه‌های بزرگداشت ۱۲ بهمن ماه و سالروز ورود حضرت امام (ره) به میهن، اعلام کرد: همزمان با ساعت ورود امام، در فرودگاه مراسمی برگزارو ساعت ۹:۳۳ گلبانگ انقلاب در مدارس استان نواخته می‌شود.

وی افزود: پس از آن رژه موتوری بارنگ و بوی مردمی تا گلزار شهدا برپا و در آن محل مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب برگزار خواهد شد.

جمالی ادامه داد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۰ از بسیج مرکزی بندر بوشهر به سمت میدان قدس و در پایان مراسم اصلی در میدان رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال در اقدامی ویژه با همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری و شورای شهر بوشهر، طرح استقبال از دهه فجر و فضا سازی سطح شهر ۲ روز پیش از آغاز این دهه در بوشهر اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha