۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85013328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نظام پایش اشتغال در البرز آغاز شد

۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۹
کد خبر: 85013328
 طرح نظام پایش اشتغال در البرز آغاز شد

کرج - ایرنا- مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اعلام کرد: طرح نظام پایش اشتغال با هدف راستی آزمایی تعداد جذب شدگان جدید در صنایع و سایر مراکز اشتغال استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، عبدالله دارایی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: برابر ابلاغ وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این طرح به مدت ۴۰ روز در استان البرز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: نظارت بر تمام طرح های ثبت شده در سامانه رصد ملی اشتغال با هماهنگی مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی به صورت میدانی و حضوری از برنامه های این طرح است .

دارایی افزود: یکی از اهداف اجرای طرح نظارت بر سامانه رصد ملی اشتغال در استان البرز میزان راستی اشتغال ثبت شده توسط دستگاه های اجرایی و تهیه گزارش های لازم به منظور اعتبار سنجی آنها است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: به رغم تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال استان البرز و ثبت آن ها توسط دستگاه های اجرایی متعهد اشتغال در استان البرز، فرایند ثبت اشتغال در سامانه ادامه خواهد داشت .

دارایی گفت: در این طرح ناظران اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز با توجه به مشخصات کامل اشتغال یافتگان جدید به محل کار یا محل فعالیت آنان مراجعه و با استفاده از نرم افزار های الکترونیکی نسبت به راستی آزمایی و انطباق وضعیت موجود با داده های سامانه اقدام خواهد شد.

امسال سهمیه ایجاد اشتغال استان البرز برای حدود ۶۰ هزار نفر تعیین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha