۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸
کد خبر: 85013715
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمجید سیداکوف از تانک روس‌ها

۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸
کد خبر: 85013715
تمجید سیداکوف از تانک روس‌ها

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای المپیک توکیو از تانک روس‌ها به عنوان یک الگوی خاص برای آزادکاران این کشور یاد کرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات کشتی آزاد جام یاریگین روز گذشته (یکشنبه) به پایان رسید. تیم منتخب کشتی ایران که با ۱۰ آزادکار راهی این رقابت‌ها شده بود با تک مدال برنز مصطفی طغانی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به کار خود پایان داد. در پیکارهای جام یاریگین روس‌های بیشترین مدال طلا را از آن خود کردند.

یکی از قهرمانان مسابقات بین‌المللی یارگین زائوربک سیداکوف دارنده مدال طلای المپیک توکیو و کشتی‌گیر پتروپالایش بلیش تاکستان در لیگ برتر ایران بود.

وی پس از کسب مدال طلای جام یاریگین در گفت وگو با سایت فدراسیون کشتی روسیه اظهار کرد: در سن ۱۸ سالگی در جام یاریگین کشتی گرفتم و اکنون یکی از باتجربه‌های این پیکارها محسوب می‌شوم. من در کنار زائور اوگویف چندین مدال را از این تورنمنت کسب کردیم. کراسنویارسک برای من شهر شادی است، من برای ششمین بار اینجا می‌جنگم، پنج بار در فینال حضور داشتم و امروز برای سومین بار پیروز شدم.

دارنده مدال طلای المپیک توکیو در خصوص غیبت عبدالرشید سعدالله‌یف نیز گفت: رشید برای ما همیشه یک الگو است و در تمرینات تیم ملی به تک تک کشتی گیران روحیه می‌دهد. در مسابقات خارج از روسیه نیز قدرتمند ظاهر می‌ود و امیدوارم هر چه زودتر بتواند به تشک کشتی بازگردد.

سیداکوف در خصوص استقبال تماشاگران از وی نیز گفت: من ستاره نیستم و با افتخار در کنار تماشاگران هستم. زمانی که سن کمی داشتم برای امضا گرفتن از قهرمانان المپیک می رفتم اکنون نیز اگر تماشاگری بخواهد در کنار من باشد هیچ مشکلی ندارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha