بیش از۴۰ هزار کودک یتیم و محروم خراسان رضوی تحت حمایت خیرین هستند

مشهد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت:هم اکنون ۴۰ هزار و ۳۰۲ یتیم و محروم استان تحت حمایت معنوی و مالی ۱۸۹ هزار حامی نیکوکار و خیر هستند.

رضا سلم آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۴۷۸ فرزند تحت پوشش این نهاد شامل ۳۹ یتیم و ۴۳۹ فرزند در قالب طرح محسنین ( دارای خانواده محروم) بدون حامی و نیازمند دست پرمهر حامیان هستند.

وی اضافه کرد: سرانه دریافتی فرزندان ایتام به صورت میانگین ماهانه هر فرزند یتیم ۶۲۰ هزار تومان و هر فرزند محسنین ۲۶۱ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: در ۹ ماه ابتدای امسال، ۱۳۲ میلیارد تومان توسط حامیان به حساب ایتام و محسنین به صورت مستقیم واریز شده است و ارزش کمک‌های غیر نقدی پرداخت شده طی این مدت توسط حامیان نیز ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

سلم آبادی افزود: واریز نقدی به حساب ایتام نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد و در بخش فرزندان محسنین این واریزیها ۲۴۲ درصد رشد داشته است.

وی میانگین سقف دریافتی هر فرزند یتیم را یک میلیون تومان و میانگین سقف دریافتی هر فرد در طرح محسنین را ۷۰۰ هزار تومان اعلام و اضافه کرد: با توجه به تعداد زیاد فرزندان ایتام و محسنین در استان، از مردم خیر و نیک اندیش کشور درخواست می شود از طریق سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب کنند.

هم اکنون بیش ۴۰۰هزار نفر در خراسان رضوی تحت پوشش حمایتهای کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha