۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85013919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸۰ برنامه ویژه دهه فجر در گناباد برپا می‌شود

۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 85013919
 ۲۸۰ برنامه ویژه دهه فجر در گناباد برپا می‌شود

گناباد-ایرنا- مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گناباد گفت: بیش از ۲۸۰ برنامه طی ایام دهه فجر امسال در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و هنری این شهرستان برپا می‌شود.

حسن باقرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ها شامل فرهنگی، قرآنی، ورزشی، اجتماعی، جشن انقلاب، گفتمان انقلاب و غیره است.

وی ادامه داد: آیین ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، مسابقه فرهنگی جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در مناطق شهری و روستایی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی جشن انقلاب، برنامه های قرآنی، مسابقه های کتابخوانی و جلسات کرسی آزاد اندیشی با محوریت انقلاب و دستاوردهای آن و آیین انس با قرآن کریم از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

باقرزاده دیگر برنامه های دهه فجر در گناباد را شامل غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، عیادت از بیماران سخت درمان (صعب العلاج) و اهدای سبد تغذیه به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، اجرای جنگ شادی، برگزاری گفتمانهای دینی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد و سطح مدارس، آیین فرهنگی و هنری و آموزشی در سطح پایگاههای مقاومت بسیج و همچنین ویژه بانوان، رقابتهای ورزشی و بومی و محلی و ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق روستایی و محروم عنوان کرد.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گناباد خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال به طور متوسط هر روز ۲۸ برنامه در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در گناباد برگزار می شود.

وی اظهار داشت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گناباد برای برگزاری هر چه بهتر این آیین ۲۷ کمیته تخصصی در این شهرستان و ستادهای فرعی در بخشهای کاخک و مرکزی و مناطق روستایی با حضور ارگانها و نهادها و دستگاههای اجرایی ذیربط تشکیل داده است.

باقرزاده از انقلاب اسلامی ایران به عنوان نهضتی بزرگ، شکوهمند و تاثیر گذار یاد کرد که با رهبری الهی سیاسی امام خمینـی (ره) به پیروزی رسید و نقش بی بدیل امام راحل با همراهی و مشارکت مردم فهیم ایران اسلامی در برپایی این انقلاب بزرگ انکار ناپذیر است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha