۷۰ دستگاه ماشین‌‎آلات راهداری برای بارندگی پیش رو در شهرکرد فعال شد
عکس آرشیوی است.

شهرکرد -ایرنا- سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز بارش‌های پیش‌رو و هشدار نارنجی هواشناسی برای استان، گفت: ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری بخش خصوصی و دولتی برای مواجهه با بارندگی در شهرکرد بسیج شدند.

به گزارش ایرنا، خسرو کیانی روز دوشنبه همزمان با زرمایش آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان دولتی و همچنین فعال شدن ماشین‌آلات بخش خصوصی برای امدادرسانی در بارش‌های پیش‌رو در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام ماشین‌آلات و نیروهای امدادی، انتظامی، راهداری و نیروهای خدمات‌رسان بخش دولتی و همچنین ماشین‌آلات بخش خصوصی تا پایان هفته در سراسر استان به صورت آماده‌باش قرار دارند.

وی اظهارداشت: ماشین‌آلات بخش خصوصی به ‌صورت امانت در اختیار دستگاه‌های اجرایی امدادی و شرکت‌های خدمات‌رسان عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اورژانس، جمعیت هلال‌احمر، آب و فاضلاب، شهرداری‌ها و آتش‌نشانی‌ها قرار گرفت.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به ورود سامانه بارشی قوی به استان گفت: تمامی ماشین‌آلات شهرداری، راهداری، بنیاد مسکن، سازمان همیاری شهرداری و بخش خصوص برای خدمت‌رسانی آماده شده‌اند.

علی حیدری به برگزاری جلسه ستاد بحران در استان و تقسیم کار برای مدیریت کارها اشاره کرد و گفت:این آماده‌باش در راستای خدمات رسانی مطلوب است تا در این بارش هیچ‌گونه مشکلی در خصوص بازگشایی معابر وجود نداشته باشد.

وی گفت: تمامی ماشین‌آلات شهرداری، راهداری، بنیاد مسکن، سازمان همیاری شهرداری‌ها و بخش خصوصی دارد بسیج شده تا در محل‌های مورد نظر مستقر و با شروع بارش‌های در پیش خدمات‌رسانی می‌کنند.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این آمادگی برای تمامی شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایرنا ، بارش برف و باران در دهمین روز از بهمن ماه چهارمحال و بختیاری را فراگرفت و در برخی از نقاط این بارش‌ها به شکل باران گزارش شده و برای روزهای پیش رو تا پایان هفته ، هشدار سطح نارنجی در خصوص بارش‌ها صادر شده است.

چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راه‌های ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha