۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۵
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85014116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم اعتکاف در ۲۳ مسجد بروجرد برگزار می‌شود

۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۵
کد خبر: 85014116
مراسم اعتکاف در ۲۳ مسجد بروجرد برگزار می‌شود

بروجرد - ایرنا- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۲۳ مسجد بروجرد و بخش‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

سید "نصرت‌الله موسوی" روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در اجرای این مراسم‌های نورانی دعا و نیایش ، ۲۰ مبلغ بومی و غیربومی فعالیت های دینی را ترویج می دهند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف امسال در مسجد امام خمینی (ره) بروجرد آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با بیان اینکه دشمنان از هر حربه‌ای برای کمرنگ کردن معنویات جامعه و تغییر باورهای دینی جوانان استفاده می کنند، بنابراین برگزاری این آیین معنوی یک ضرورت است اظهار کرد: معنویت نیازهای خاص انسان را برطرف می کند و باید از فرصت اعتکاف در تقویت این روحیه استفاده شود، بنابراین فرد معتکفی که خود را ملزم به توقف در مکانی خاص می داند باید سعی کند از هر لحظه این آیین معنوی بهره ببرد

وی ادامه داد : افرادی که به هر دلیلی نتوانستند در مراسم اعتکاف شرکت کنند می‌توانند به معتکفین و مساجد کمک کنند و همچنین در خانه‌های خود روزه بگیرند و قرآن بخوانند و در این ثواب چندروزه سهیم باشند.

وی افزود: پیش بینی می شود حدود پنج هزار نفر در آیین اعتکاف امسال شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha