مبارزه مسلحانه تنها راه آزادسازی فلسطین است/ پیروزی از آن فلسطینیان است

تهران - ایرنا - معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین گفت که مبارزه مسلحانه و ایستادگی قدرتمندانه در برابر رژیم صهیونیستی تنها راه ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین خود از دست صهیونیست های غاصب است.

«شیخ عبدالله صالح» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار بین الملل ایرنا با اشاره به تشدید تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینی ها در دو ماه اخیر و احتمال تشدید مبارزه مسلحانه و انتفاضه جدیدی در سرزمین فلسطین افزود : ملت فلسطین جز مبارزه مسلحانه و چیره شدن بر صهیونیست ها با استفاده از قدرت و توان نظامی راه دیگری ندارند، زیرا صهیونیسم یک تهدید وجودی کاملا آشکار علیه فلسطین است.

وی ادامه داد: این صهیونیست ها هستند که فلسطین و مردم و سرزمین و تمدن آن را تهدید می کنند و مخالف اسلام به عنوان یک دین، عقیده و هویت هستند. مبارزان جهادگر فلسطینی به این دلیل سلاح را زمین نگذاشته اند که هدف آنها در آزادسازی فلسطین اشغالی، مشروع و عادلانه و حقوقشان مستحکم است و بر همین اساس نیز پیروزیشان قطعی است.

معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین در بخشی دیگر از این گفت‌وگو به مقاومت مردم این کشور در مقابل اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه و تشدید روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره و اضافه کرد: ملت بحرین متدین و آگاه هستند اما ( به خاطر شدت سرکوبگری رژیم آل خلیفه) زیر فشار شدید هستند و «شورای عدم همکاری» (شورای همکاری کشورهای عرب حوزه خلیج فارس) همگی ضد ملت بحرین عمل می کنند و بر همین اساس، آل خلیفه نیز آزار و اذیت مردم را تشدید کرده است.

شیخ عبدالله صالح با بیان اینکه مردم بحرین برغم همه فشارها، در انجام مسئولیت های خود، خلاقیت به خرج می دهند و حملات سیستماتیک و مستمر رژیم باعث ناتوانی ملت نخواهد شد، اظهار داشت: با این حال باید از ملت بحرین حمایت و کمک شود تا آنها بتوانند اقدامات موثری انجام دهند.

وی بهترین کار و راه حمایت و کمک در این شرایط را جهاد تبیین اعتقادی، میهنی و تربیتی به منظور روشنگری درباره ابعاد اقدامات گمراه کننده و تحریف آمیز حکومت آل خلیفه علیه ملت بحرین، دین اسلام و امت اسلامی دانست.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد قیام مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

در جریان قیام مردمی بحرین هزاران نفر شهید یا زخمی شده‌اند و حکومت آل خلیفه همچنین هزاران بحرینی را بازداشت و شکنجه و صدها نفر دیگر را سلب تابعیت کرده است.

حکومت بحرین همچنین همه جمعیت‌ها و احزاب سیاسی مخالف را منحل و فعالیت آن‌ها را ممنوع کرده و از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون انتخابات را در سایه تحریم مردم و رهبران مخالفان و به صورت تک صدایی و همسو با خواست خود برگزار می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha