خبرنگار ایرنا برترین گزارش‌نویس استان سمنان در جشنواره ابوذر شد

سمنان - ایرنا - الناز ملکی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) رتبه نخست بخش گزارش‌نویسی ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر عصر سه‌شنبه در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانده سپاه حضرت قائم (عج)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان استان سمنان در سالن شهید بسطامی سپاه این استان برگزار شد و از ۴۴ برگزیده نهایی تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار ایرنا برترین گزارش‌نویس استان سمنان در جشنواره ابوذر شد

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان با قرائت بیانیه پایانی گفت: در مجموع ۹۸۱ اثر بخش حرفه‌ای، تجربی و دانش آموزی در ۱۲ قالب رسانه‌ای و ۱۴ موضوع متنوع و بخش ویژه ترویج الگوی مصرف بهینه آب و برق به دبیرخانه رسید که در مقایسه با سال گذشته از نظر کمی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

حسین نورانیان با بیان اینکه از اعلام فراخوان تا برگزاری آیین اختتامیه ۱۱ ماه برای تدارک و اجرای این جشنواره زمان صرف شد، افزود: ۴۴ برگزیده نهایی بخش‌های مختلف با نظر ۱۴ داور با ترکیب جدیدی از پیشکسوتان و جوانان هم استانی و خُبرگان برون استانی برگزیده شدند.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید اکثر داوران بر اصل ضروری آموزش در ارتقاء کیفی آثار، بسیج رسانه استان در نظر دارد دوره‌های کارگاهی توانمندسازی تخصصی منطبق بر قالب‌های مختلف جشنواره را با حضور مدرسان متبحر برنامه ریزی و اجرا کند که نخستین دوره آن اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

بر پایه رای هیات داوران ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش گزارش، پس از الناز ملکی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، محترم امامی و آذر پژمان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

خبرنگار ایرنا برترین گزارش‌نویس استان سمنان در جشنواره ابوذر شد

در بخش مصاحبه، محدثه عباسی، سعیده حسنان و اعظم سالار و در بخش تیتر آرزو کاشی، علی عامری و مریم وفادار به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

با رای هیات داوران، امید مظفری و محمد علی ملکیان در بخش یادداشت برگزیده شدند و اثر ابوالقاسم کواکبیان شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش نماهنگ، اثر محمد علی حلوایی، علی عرب و زهرا یاد آفرین و در بخش پادکست حمیدرضا کاشی، نرجس نجفی، امیرعلی نورانیان و مهران مجید پناه به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

هیات داوران عنوان برتر بخش موشن‌گرافی را به ترتیب به اثرهای امیر اسماعیلی، حبیب الله آلبویه و رضا حمیدی مطلق و بخش کلیپ را به ترتیب به محمدرضا جهان تیغ، ندا عزیزالدین و مهدی نجفی اختصاص داد.

همچنین رتبه برتر بخش مستند به ترتیب به اثرهای امیرحسین عرب، عباس ایمانیان و محمد شهپری و بخش عکس به ابوالفضل حسنی، احمد امیر احمدی و مسعود محقق رسید و یاسمن پازوکی در این بخش عنوان شایسته تقدیر شد.

هیات داوران اثرهای مریم نعمتی، محمد داوودی و سمیه قاسمی را در بخش گزارش خبری و اثرهای مهدی بابا محمدی و علی منشی‌زاده را در بخش پوستر به عنوان برتر انتخاب کرد.

جایزه برتر بخش ویژه ترویج الگوی مصرف بهینه انرژی جشنواره نیز به ترتیب به گزارش‌های محمدرضا خزر، شهربانو خسروی و جواد طیبی اختصاص یافت.

در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان، حسین احمدی، رقیه توسلی، سیدرضا عظیمی، مرتضی مزینانی، محمدعلی حلوایی، خسرو به آیین، مرتضی علیزاده، محمد اصغرزاده، محمدرضا ملکی، علی همتی، محمد رضا خطیبی، محمدرضا کاشانی، محمد پهلوان و محمدحسین ملکیان عنوان تیم داوری بخش‌های مختلف با دبیرخانه جشنواره همکاری کردند.

استان سمنان ۱۰۴ رسانه دارای مجوز در سامانه جامع رسانه‌های کشور شامل ۴۲ نشریه چاپی، ۲۴ برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری) و ۳۸ غیربرخط (الکترونیک) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha