۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85014352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش خبرنگاران ایرنا البرز با پنج رتبه برتر در جشنواره ابوذر

کرج – ایرنا- خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان البرز پنج رتبه برتر در بخش های فیلم، گزارش و مصاحبه جشنواره ابوذر این استان را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، در این جشنواره که با حضور فرمانده سپاه امام حسن (ع) و معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز برگزار شد، "مهدی مرادی" فیلمبردار و تدوینگر خبری با ارائه فیلمی با موضوع "مروری بر مشکلات و انتظارات استان البرز در آستانه سفر رییس جمهور" موفق به کسب رتبه نخست بخش فیلم هفتمین دوره جشنواره ابوذر در البرز شد.

در بخش گزارش تحقیقی جشنواره ، "مژگان السادات سجادی" با ارائه گزارشی باعنوان «شکستن حصار خشکسالی با صیانت از آب »

رتبه دوم جشنواره را به خود اختصاص داد.

در بخش گزارش تحقیقی آثار هیچ یک از خبرنگاران استان البرز حائز رتبه نخست نشد.

همچنین "نوشین طهماسبی" در بخش گزارش خبری با ارایه اثری با عنوان « احیای تنها تالاب البرز در انتظار نگاه ویژه » موفق به کسب رتبه دوم این بخش از جشنواره ابوذر شد.

"معصومه مهتاب" نیز در بخش مصاحبه جشنواره با ارایه اثری با عنوان «تبحر شگفتی ساز روشندل البرز در علم و فنون رایانه» جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

در بخش عکس خبری نیز "محمد مهدی پور عرب" عکاس ایرنا توانست رتبه دوم جشنواره ابوذر را بدست آورد.

آثار نفرات برتر جشنواره استانی ابوذر از جمله خبرنگاران ایرنا البرز به مرحله کشوری راه یافت.

۴۱۴ اثر در بخش های گزارش تحلیلی، گزارش خبری، ویدئو کلیپ ، موشن گرافی ، فیلم ، عکس ، خبر و مصاحبه به بخش داوری هفتمین جشنواره ابوذر استان البرز راه یافت که از بین این آثار ۲۵ اثر در بخش های مختلف حائز رتبه های برتر شدند.

آثار ارسالی به این جشنواره با موضوع و محور های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، جهاد تبیین ، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی ، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی ، امید و نشاط آفرینی ، خانواده جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی اسلامی به داوری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha