۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85014362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

علامت استاندارد ۹ واحد تولیدی در زنجان تعلیق شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۱
کد خبر: 85014362
علامت استاندارد ۹ واحد تولیدی در زنجان تعلیق شد

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت:پروانه کاربرد علامت استاندارد ۹ واحد تولیدی به دلایل مختلف از جمله بی اعتبار بودن پروانه، توقف خط تولید، تعطیلی واحد و رفع نکردن نواقص تعلیق و ابطال شد.

مرتضی واحد پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جلسه کمیته علائم استان ۲ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری شدند و پروانه کاربرد علامت استاندارد چهار واحد تولیدی نیز پس از رفع نواقص محصولات تولیدی، رفع تعلیق و تمدید شد.

وی اظهارداشت: استان زنجان، بستر بسیار مناسبی برای ایجاد واحد تولیدی است و استاندارد استان وظیفه دارد با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص و همچنین استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی مناسب، باور مردم به نشان استاندارد را تقویت کند تا کالاهای تولید داخلی با کیفیت مطلوب در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان خاطرنشان کرد: استانداردسازی و ارتقای کیفیت یک خواسته به حق است و مردم حق دارند که در این زمینه تقاضا داشته باشند و اداره کل استاندارد استان نیز در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید داخل و مساعدت های لازم برای ارتقای کیفی فرآورده های تولیدی تاکید و تلاش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha