۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۴۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85014566
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: وضعیت سند ۸۷ قطعه زمین واحدهای تولیدی گناباد نامعلوم است

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد با اشاره به اینکه وضعیت سند ۸۷ قطعه زمین واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی کوثر این شهرستان نامعلوم است، از مسوولان ذی‌ربط خواست که در مدت یک ماه آنها را تعیین تکلیف و مشکلات این واحدها را رفع کنند.

به گزارش ایرنا، رضا نصیری دوشنبه شب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی شهرستان گناباد با اشاره به گلایه‌مندی هیات مدیره شهرک صنعتی کوثر این شهرستان از نامعلوم بودن چندین ساله سند ۸۷ قطعه زمین واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک از روسای ادارات ثبت اسناد و املاک و شرکت شهرک‌های صنعتی گناباد خواست که در مدت زمان یک ماهه، نسبت به رفع مشکلات قانونی و صدور سند رسمی برای کارآفرینان و مالکان این واحدها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آینده بخش صنعت گناباد با توسعه شهرک‌های صنعتی محقق می شود، تصریح کرد: تولید و اشتغال آفرینی در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن به عنوان رویکردهای دولت سیزدهم در اولویت مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناباد قرار دارد و باید با رفع موانع و مشکلات بستر توسعه صنعت و معدن این شهرستان را هموار کرد.

فرماندار با اشاره به مشکلات تامین برق واحدهای تولیدی شهرک صنعتی گناباد گفت :با بهره برداری از پست برق این شهرک، ۵۰ درصد از تنگناهای این واحدها طی یک سال اخیر رفع شد و در آینده نزدیک بخش اعظمی از مشکلات این بخش کاهش می یابد.

نصیری گفت: زمین مورد نیاز برای احداث پست فوق توزیع گناباد تامین شده و به زودی دیوار کشی و احداث زیرساخت‌های آن به اتمام، تاسیسات مورد نیاز در آن مستقر و تا یک سال آینده این پست برق وارد مدار تامین برق گناباد می شود.

۱۷۲ واحد صنعتی در زیربخش‌های صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در بخش صنعت گناباد فعالیت دارند که برای راه‌اندازی آنها یک‌هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و برای سه هزار و ۲۸۴ نفر به طور مستقیم و دو برابر این تعداد به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده‌اند.

سه شهرک و ناحیه صنعتی نیز با ۴۴۷ هکتار زمین و ۵۴ واحد فعال و ۱۱ سردخانه و انبار و سیلو در این شهرستان فعال است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha