چهار طرح ورزشی دهه فجر در لرستان بهره‌برداری می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: چهار طرح عمران ورزشی همزمان با ایام دهه مبارک فجر در استان بهره برداری و افتتاح می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان سید آرش قیاسیان اظهار کرد: در این ایام استخر شنای سرپوشیده چگنی، زمین فوتبال چمن مصنوعی معمولان، زمین فوتبال چمن مصنوعی پلدختر و سالن ورزش باستانی در دورود افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین هشت زمین فوتبال چمن مصنوعی در روستاهای ونایی، اشترینان، چهار بره، والانجرد، شیروان، قائد طاهر، دودانگه و چگنی کش و یک زمین فوتبال چمن مصنوعی نیز در شهر بروجرد کلنگ زنی می شود.

وی ادامه داد: برگزاری رقابت های جودو و فیتنس بانوان کشور، اعزام ورزشکاران به رقابت های کشوری، برگزاری همایش ها و مسابقات ورزشی در رده های سنی مختلف و رشته های گوناگون و اجرای کارگاه های آموزشی ورزشی از مهمترین برنامه های دهه فجر در لرستان می باشد.

قیاسیان بیان کرد: همایش های متعدد در اقصی نقاط استان از جمله پیاده روی و کوهپیمایی خانوادگی، جشنواره های ورزش همگانی و چله انقلاب، راه اندازی پویش های مختلف با محوریت ورزش و خانواده، دوره های عمومی و رایگان ورزشی اجرا می شود.

وی اظهار کرد: همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره رایگان در موضوعات اجتماعی و خانواده، دیدار با جانبازان و خانواده شهدای ورزشکار و تجلیل از آنان، ادای احترام و غبارروبی مزار شهدا و نشست های تخصصی در حوزه جوانان از دیگر سرفصل های برنامه ها در این ایام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha