فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی: بارش برف در مسیرهای منتهی به خوی نداریم

ارومیه - ایرنا - فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش برف در ارومیه و شهرستان‌های جنوبی استان گفت: در مسیرهای منتهی به خوی بارش برف نداریم هر چند جاده‌ها لغزنده است.

سرهنگ رضا پناهی مقدم روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بخش قابل توجهی از جاده‌های استان بخاطر بارش برف و باران لغزنده است و رانندگان باید ضمن رعایت موارد ایمنی با سرعت مطمئن در این مسیرها رانندگی کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در محورهای نقده - پیرانشهر و پیرانشهر - تمرچین و همچنین محور برهان (مهاباد - بوکان) با توجه به بارش سنگین برف تردد خودروها فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی ادامه داد: رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت لزوم تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ همراه داشته و از سلامت بخاری و برف پاکن خودروی خود نیز اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ پناهی مقدم با تاکید بر اینکه تجهیزات زمستانی فقط منحصر به لاستیک یخ شکن و زنجیر چرخ نیست، اظهار کرد: پتو، لباس گرم، جیره خشک از جمله وسایلی است که باید در هنگام سفرهای زمستانی همراه داشته باشند.

بارش برف که از شب گذشته در بیشتر مناطق جنوب و مرکز استان آذربایجان غربی شروع شده و همچنان ادامه دارد باعث سفیدپوش شدن این مناطق و خوشحالی مردم بویژه کشاورزان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha