۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 1486
کد خبر: 85015006
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۳ طرح دهه فجر در شهرستان کرخه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

اهواز - ایرنا - فرماندار شهرستان کرخه ضمن تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال گفت: ۸۳ طرح در بخش های مختلف عمرانی ، خدماتی ، کشاورزی ، تولیدی و اشتغالزا دهه فجر در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

محسن ستاری فر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای اجرای طرح های قابل افتتاح در شهرستان کرخه افزون بر ۹۲۳ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی تعدادی طرح و پروژه در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان با اعتباری افزون بر ۳۹۹ میلیارد ریال آغاز می شود.

وی همچنین در نشست هماهنگی ویژه برنامه های دهه فجر ۱۴۰۱ با تاکید بر ضرورت گرامیداشت دهه فجر و فرصت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال با رویکرد مردمی در مناطق مختلف شهری و روستای شهرستان کرخه برگزار می شود.

فرماندار کرخه از اجرای برنامه های شاد و متنوع در مدارس این شهرستان در این ایام خبر داد و گفت: روستاها و مناطق شهری این شهرستان در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی آذین بندی و چراغانی شده اند.

وی همچنین اظهار داشت: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و مخالفان نظام در صدد تخریب چهره جمهوری اسلامی در اذهان عمومی هستند و در این راه تمام توان خود را به کار گرفته اند اما اینبار نیز با حضور میلیونی مردم در راهپیمای یوم الله ۲۲ بهمن توطئه های شوم آنها نقش بر آب خواهد شد.

ستاری فر گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرهای الوان و شاوور و نیز روستاهای شهرستان کرخه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

شهرستان کرخه به مرکزیت شهر الوان دارای حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شاوور،۲ شهر الوان و شاوور و حدود ۱۰۰ روستا است.

دهه فجر امسال یک هزار و ۱۵۰ طرح عمرانی ، خدماتی ، تولیدی و اشتغالزا در نقاط مختلف استان خوزستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha