افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۲ طرح  همزمان با دهه فجر/ افتتاح ۵ مدرسه در اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی با ۶۸۷ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای ۹۷۳ نفر در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: این طرح ها در دهه مبارک فجر و با حضور مقامات ملی و استانی افتتاح خواهد شد.

وی به سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه نیز اشاره کرد و گفت: با حضور یوسف نوری که امسال برای دومین بار در شهرستان حضور می یابد، پنج مدرسه جدید با ۵۱ کلاس درس افتتاح خواهد شد و همچنین کلنگ زنی احداث سه مدرسه دیگر نیز انجام می شود.

فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم در حال انجام است تا در هفته های آتی نیز زمینه لازم برای افتتاح رسمی بندر خشک آپرین با حضور مقامات کشوری و استانی فراهم شود.

حبیبی با بیان اینکه کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت روستای بهرام آباد و پایگاه بهداشت سالور نیز در دهه مبارک فجر انجام می شود، یادآور شد: آغاز بهره برداری از بخشی از کمربندی شمالی اسلامشهر، افتتاح یک ایستگاه آتش نشانی و ساختمان اداره آب و فاضلاب در احمدآباد مستوفی، از دیگر پروژه های مهم شهرستان در این دهه به شمار می روند.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha