۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85015201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همزمان با دهه فجر/۴۰۴ طرح در استان البرز آماده بهره برداری شد

کرج - ایرنا - استاندار البرز اعلام کرد: ۴۰۴ طرح عمرانی در آستانه گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اعتباری افزون بر ۶ هزار و ۲ میلیارد تومان در این استان آماده بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز سه شنبه با بیان اینکه امسال نیز با عزت و افتخار، پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه تمام تر جشن می گیریم افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.
وی ادامه داد: از مجموع ۴۰۴ طرح آماده بهره برداری البرز، ۳۰۶ طرح در بخش دولتی با بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتبار و در بخش خصوصی ۹۸ طرح با اعتبار بیش از سه هزار میلیارد تومان در این ایام افتتاح می شود.
عبداللهی گفت: بر این اساس در شهرستان کرج ۱۲۴ طرح با ۹۳۱ نفر اشتغال و اعتباری حدود ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان ساوجبلاغ ۵۶ طرح با ۲۲۰ نفر اشتغال و  حدود ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار ، در شهرستان نظرآباد ۶۴ طرح با ۳۹۲ نفر اشتغال و اعتباری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان فردیس ۳۳ طرح با ۱۰۷ نفر اشتغال و اعتباری حدود ۷۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان اشتهارد ۳۶ طرح با ۳۵۸ فرصت شغلی و اعتباری حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان طالقان ۴۸ طرح با ۵۷ نفر اشتغال و اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان و در شهرستان چهارباغ ۴۳ طرح با ۱۱۰ فرصت شغلی و اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

۴۰۴ پروژه در استان البرز آماده بهره برداری شد


وی افزود: سال گذشته در این ایام ۲۹۹ پروژه افتتاح شد که امسال به ۴۰۴ طرح رسید.
عبداللهی گفت: اولین سفر کاروان دولت مردمی ایران قوی در دهه مبارک فجر فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ به شهرستان نظرآباد انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha