ایده بکر ۱۰۰ دانش آموزش بوشهری به رویداد کار آفرینی دریا محور راه یافت

بوشهر - ایرنا - دبیر اجرایی چهارمین رویداد کار آفرینی، نوآوری و صنایع خلاق دریامحور استان بوشهر گفت: ۱۰۰ ایده برتر فناورانه و صنایع خلاق دانش آموزان بوشهری برای ارائه و داوری در این رویداد ۲ روزه پذیرفته شده است.

عبدالرحمن فرزام روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با ایرنا اعلام کرد: این ایده‌های خلاقانه در حوزه‌های ترانزیت و تجارت، گردشگری، صنایع دستی دریایی و زیست فناوری از سوی ۲۰ تیم پنج نفره ساخته و پرداخته شده است.

وی افزود: دانش آموزان صاحب ایده طی ۱۰ روز آموزش مجازی، بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته آموزش‌های مربوط به مارکتینگ و تجاری سازی، اکوسیستم نوآوری، مدل کسب و کار و اخذ مالکیت فکری را از فعالان پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، اساتید دانشگاه و صاحبان شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس فرا گرفتند.

فرزام ادامه داد: ایده‌ بازار دانش آموزی چهارمین رویداد ملی کارآفرینی، نوآوری و صنایع خلاق دریامحور با حضور دانش آموزانی از شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، جم، دیلم و گناوه به صورت حضوری امروز و فردا برقرار است و در پایان پنج گروه برتر معرفی می‌شوند.

دبیر اجرایی چهارمین رویداد کارآفرینی، نوآوری و صنایع خلاق دریامحور استان بوشهر گفت: گروه‌های دانش آموزی برتر ضمن دریافت جایزه رویداد از امکان استقرار در مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس مرکز رشد زیست پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و کمک به فرآیند تجاری سازی ایده برخوردار می‌شوند.

ایده بکر ۱۰۰ دانش آموزش بوشهری به رویداد کار آفرینی دریا محور راه یافت

وی اظهار کرد: با وجود اینکه شرکت کنندگان در این رویداد نوجوانانی از مدارس متوسطه اول و دوم هستند اما در بخش‌های گردشگری و صنایع دستی دریایی و زیست فناوری و گیاهان دارویی ایده‌های شاخصی ارائه کرده‌اند که توان ارائه و رقابت در جشنواره‌هایی مانند خوارزمی و دیگر رویدادهای کشوری را دارند.

چهارمین رویداد کارآفرینی، نوآوری‌ها و صنایع خلاق دریامحور با همکاری دانشگاه خلیج فارس و بنیاد نخبگان در مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس برگزار شده و قرار است ایده‌بازار دانشجویی این رویداد نیز در دهه اول اسفند ماه برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha