فتاح: کمک به مستضعفان هنر انقلاب اسلامی و امام راحل است

شهرری - ایرنا - رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه کمک به مستضعفان هنر انقلاب اسلامی و امام راحل است، گفت: هیچ انقلابی چنین خصوصیاتی ندارد، امام (ره) پیشوای محرومان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید پرویز فتاح روز سه شنبه در حاشیه تجدید میثاق مسئولان و کارکنان بنیاد مستضعفان با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، اظهار داشت: ما در بنیاد مستضعفان راه امام را باید برویم، این اموال و امکانات مال مردم و رسیدگی به مردم از سفارشات ویژه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: امام امت امام محرومان و مستضعفان بود، دست مردم را گرفت و بالا آورد وگرنه رژیم طاغوت توجهی به این قشر نداشت؛ امام کاخ و ثروتها را از ظالمان گرفت و به محرومان داد.

این مسئول با بیان اینکه باید هر چه درآمد، سود و امکانات داریم به نفع مردم، محرومان و مستضعفان خرج کنیم ، خاطرنشان کرد: این منابع در ساخت خانه، مدرسه، مرکز بهداشت استفاده یا به کالایی تبدیل می شود که درنهایت به دست مردم برسد.

فتاح ادامه داد: همه تلاش ما این است که به محرومان و مستضعفان خدمات بیشتر ارائه دهیم، مستضعفان در دفاع مقدس و عرصه های مختلف انقلاب پای کار بوده اند.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به ایام دهه فجر و حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در ۲۲ بهمن مردم بدون توجه به هیاهوها پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت.

وی یادآور شد: آمده ایم با امام بیعت کنیم چون همه دارایی ما از امام است، عهدی که با امام راحل بستیم با رهبر معظم انقلاب نیز بسته ایم.

حاضران ضمن ادای احترام، قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل به مرقد امام راحل با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha