۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85015335
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۲ هزار برنامه دهه فجر با محوریت جهاد تبیین در همدان پیش بینی شد

همدان- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: آیین گرامیداشت دهه فجر امسال در استان با بیش از ۱۲ هزار برنامه متنوع در نقاط شهر و روستا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت السلام سید محمد حسن فاضلیان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۲ هزار برنامه در قالب ۵۰۰ عنوان برای گرامیداشت دهه فجر امسال با محوریت جهاد تبیین و آگاهی بخشی دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب و ایجاد نشاط و امید آفرینی برنامه‌ریزی شده است.

وی از راه اندازی پویش «پرچم افتخار» به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر خبر داد و گفت: مردم استان همدان با نصب پرچم عزت، استقلال، شرافت و آزادی ایران بر سر منزل و مغازه ها به استقبال چهل و چهارمین بهار انقلاب می روند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ۲۲ کمیته ستاد شهرستانی برای برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر در این استان تشکیل و جلسات برگزار شده است.

این مقام مسوول با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۷۸ نقطه استان برگزار می شود افزود: سخنران این مراسم سعید جلیلی، عضو تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن از بلندگوی هزار و ۷۰۰ مسجد استان طنین انداز خواهد شد و مردم ولایتمدار همدان در مساجد و پشت بام های منازل خاطرات دوران انقلاب را بار دیگر در اذهان زنده می کنند.

حجت السلام فاضلیان تصریح کرد: برپایی اردوهای راهیان پیشرفت بسیجیان، همایش معرفی الگوهای شاخص انقلابی و تبیین نقش محوری زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری اردوی زیارتی امام هشتم برای زائر اولی ها، اعزام مددجویان به موزه عبرت و موزه انقلاب اسلامی تهران، جشنواره بازدید از کوچه های انقلاب، شادی پیمایی عروسک های غول پیکر در روز ۱۲ و ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های شاخص این ایام است.

وی ادامه داد: پخش ویژه برنامه چشم و چراغ هر شب در ایام دهه فجر از سیمای مرکز همدان، پخش برنامه تحولات انقلاب در استان همدان به صورت روز شمار و نیز مسابقه تلواسه در صدا و سیمای همدان تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزاری رژه موتوری و استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، روز چهارشنبه ساعت ۹.۳۳ پیش بینی شده است.

حجت السلام فاضلیان با اشاره به اینکه همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در سه هزار مدرسه استان به صدا در می آید افزود: زنگ انقلاب به طور نمادین در مدرسه کورکچی حصارامام و نیز در مدرسه حضرت زینب(س) روستای آبشینه نواخته می شود.

وی اظهار داشت: غبارروبی و عطرافشانی ۶۹۳ گلزار شهدا در استان همدان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر، برپایی نشست های بصیرتی و جهاد تبیین، اعزام راویان انقلاب در مدارس و بازگو کردن اتفاقات انقلاب برای دانش آموزان و برشمردن دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه های شاخص تدارک دیده شده در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همدان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور مسوولان ارشد صبح روز ۱۵ بهمن در پایگاه شکاری نوژه، جشن بزرگ پدران آسمانی، نورافشانی و برپایی ۱۰ شب جشن بزرگ انقلاب در مجتمع فرهنگی و هنری ابن سینا با حضور هنرمندان برجسته کشوری در دهه مبارک فجر پیش بینی شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت بهمن خونین ۵۷، ماه پیروزی خون بر شمشیر و با نثار سلام و درود به روح پرفتوح بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و شهدای گلگون کفن و گرانقدر انقلاب اسلامی و ادای احترام به ملت غیور ایران و با تبریک به‌مناسبت حلول ماه رجب المرجب؛ شعار محوری فجر چهل و چهارم را «ایـران اسـتـوار، ۴۴ سـال افـتـخـار» و عناوین ایام الله دهۀ مبارک فجر امسال را به شرح زیر اعلام کرد.

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱/ انقلاب اسلامی؛ امام خمینی(قدس سره)، ولایت و رهبری

پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ / انقلاب اسلامی؛ شهیدان و ایثارگران

جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ / انقلاب اسلامی؛ حوزه و دانشگاه، جهاد علمی

شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ / انقلاب اسلامی؛ ادیان الهی، سیره نبوی و علوی

یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / انقلاب اسلامی؛ کارگران، اصناف، صنعتگران، تولید دانش بنیان

دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / انقلاب اسلامی؛ زنان و خانواده، تربیت نسل انقلابی

سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / انقلاب اسلامی؛ هنرمندان، ورزشکاران، تبیین حقایق

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / انقلاب اسلامی؛ نیروی مسلح، اقتدار و امنیت

پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / انقلاب اسلامی؛ نسل جدید، امید و شادابی

جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / انقلاب اسلامی؛ نماز، انتظار، عدالت گستری

شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / انقلاب اسلامی؛ جشن حضور، ایران یکپارچه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha