۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85015362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: جنایت زندان «دامون» بی پاسخ نخواهد ماند

۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85015362
حماس: جنایت زندان «دامون» بی پاسخ نخواهد ماند

تهران- ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی به اسرای فلسطینی و ضرب و شتم آنها به ویژه اسرای زن در زندان «دامون» بی پاسخ نمی ماند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، نیروهای اشغالگر صبح امروز (سه شنبه) به اسرای زن فلسطینی در زندان دامون یورش برده و ضمن ضرب و شتم وسایل آن ها را بردند.

جنبش حماس تاکید کرد که این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند و اسرا در نبرد زندان ها تنها نخواهند بود.

این جنبش فلسطینی از تمام ملت فلسطین و موسسه های مردمی و رسمی و همه آزادگان جهان خواست که با تمام امکانات در کنار اسرا و علیه رژیم صهیونیستی و جنایت های آن بایستند.

حماس تاکید کرد که ملت و مقاومت فلسطین تا زمان آزادی اسرا در کنار آن ها خواهند ایستاد.

بر اساس این گزارش، در پی عملیات شهادت طلبانه در قدس و شکست مفتضحانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در این عملیات، تعرض صهیونیست ها به اسرای فلسطینی افزایش یافته است.

در همین حال، گروه های مقاومت فلسطین نیز در پی اعمال محدودیت ها و ضرب و شتم اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از طریق میانجیگران به این رژیم هشدار دادند که هرگونه آسیب رسیدن به اسرای فلسطینی پیامدهای ناگواری برای تل آویو در سرزمین های اشغالی به همراه خواهد داشت.

هیات امور اسرا و زندانیان سابق فلسطینی دربند زندانهای رژیم صهیونیستی پیشتر نسبت به شرایط سخت اسرای زن فلسطینی هشدار داده بود؛ اسرای زن فلسطینی در شرایط سخت و ناراحت کننده ای در زندان دامون نگهداری می شوند و از لحظه دستگیری مورد ضرب و شتم و توهین قرار می گیرند و انواع محدودیت های روحی و جسمی از سوی ماموران و نظامیان رژیم صهیونیستی بر آنها اعمال می شود.

این مرجع تصریح کرده که زندان «دامون» که اسرای زن فلسطینی در آن نگهداری می شوند، در دوران استعمار انگلیس، انبار دخانیات بود، لذا بازداشت شدگان در این مکان از حداقل امکانات زندگی برخوردار بوده و این مکان به هیچ وجه به عنوان زندان از شرایط استاندارد برخوردار نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha