۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۲۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85015735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازارچه صنایع دستی در بیرجند گشایش یافت

بیرجند - ایرنا - بازارچه صنایع دستی شهرداری بیرجند به مناسبت دهه فجر با حضور رئیس سازمان امور اجتماعی کشور و استاندار خراسان جنوبی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار بیرجند شامگاه سه‌شنبه در آیین افتتاح این بازارچه گفت: بازارچه صنایع دستی شهرداری بیرجند با هدف حمایت از مشاغل خرد و صنایع دستی در فضایی با زیربنای ۴۱۰ متر مربع در ضلع شمالی فرهنگسرای شهر راه‌اندازی شد.

مهدی بهترین افزود: اعتبار هزینه شده در این بازارچه یک و نیم میلیارد تومان بوده و ۲۴ غرفه با زیرساخت‌های مناسب در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: این بازارچه با ارائه محصولات فرهنگی، صنایع دستی و محصولات بومی به مناسبت دهه فجر و به مدت یک هفته دایر است.

برخی دستگاه‌های اجرایی هم به مناسبت دهه فجر و هفته فرهنگی خراسان جنوبی، دستاوردهای حوزه فرهنگ استان را در بخش نمایشگاهی این بازارچه به نمایش گذاشتند.

اجرای موسیقی محلی، نورافشانی، اجرای سرود، ورزش‌های بومی و برپایی سیاه چادرهای عشایری از دیگر ‌برنامه‌های این مراسم بود.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور امروز در آغاز سفر به خراسان جنوبی از مرکز اجتماع درمان‌مدار (TC) واقع در مرکز استان، مرکز ۱۲۳ (اورژانس اجتماعی) مرکز ۱۴۸۰ (مشاوره تلفنی)، خانه سلامت، شیرخوارگاه، محل نگهداری زنان آسیب‌دیده و مرکز نگهداری کودکان کار بازدید کرد و با حضور وی نمایشگاه موزه عبرت در بیرجند افتتاح شد.

وی همچنین ضمن حضور در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان، در برنامه جشن آتشونی فرهنگسرای شهر بیرجند هم شرکت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha