۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۲۵
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85015782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از ۲۱ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در البرز

کرج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: بهره برداری و کلنگ زنی ۲۱ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی این استان به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر آغاز شد.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا بازدار افزود: همزمان با برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، سه طرح احداث گلخانه کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۱۸پروژه بخش کشاورزی در استان البرز آغاز می شود.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح ها برای ۲۳۲ نفر اشتغالزایی انجام می شود و از مجموع ۲۱ پروژه، ۶ پروژه در شهرستان نظرآباد، چهار پروژه در شهرستان کرج، سه پروژه در شهرستان ساوجبلاغ، سه پروژه در شهرستان فردیس، سه پروژه در شهرستان چهارباغ، یک پروژه در شهرستان طالقان و یک پروژه در شهرستان اشتهارد قرار دارد.

بازدار با اشاره به اینکه از مجموع طرح های قابل افتتاح در ایام دهه مبارک فجر، تعداد ۱۸ پروژه در حوزه تولیدی و سه پروژه در حوزه عمرانی شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار عملیاتی شده، تصریح کرد: سه طرح احداث گلخانه نیز در شهرستان های ساوجبلاغ و چهار باغ در این ایام کلنگ زنی می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در خصوص پروژه های تولیدی آماده افتتاح در بخش کشاورزی استان یادآور شد: از مجموع ۱۸ پروژه تولیدی، دو پروژه در حوزه تولیدات دامی، یک پروژه در حوزه شیلات، ۱۴پروژه تولیدات گیاهی در حوزه گلخانه سبزی و صیفی، گل و گیاه، تولید نشاء و توسعه گلخانه و یک پروژه در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha