۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۶:۱۳
کد خبر: 85015989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انگلیس:  طولانی‌ شدن جنگ اوکراین به نفع روسیه است

تهران- ایرنا - ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس گفت: طولانی‌شدن جنگ اوکراین تنها به نفع مسکو خواهد بود بنابر این حمایت‌ لندن از کی‌یف باید با سرعت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش ایرنا به نقل از سی ان ان، سوناک سه‌شنبه تصریح کرد: این امر بیشترین شانس را به کی‌یف می‌دهد تا از فرصتی که در پی عقب راندن نیروهای روسیه از برخی مناطق این کشور بوجود آمده بهترین استفاده را ببرد.

نخست‌وزیر انگلیس افزود: بر این اساس استراتژی جدید بریتانیا برای تسریع در حمایت از اوکراین، شامل تلاش‌های دیپلماتیک بیشتر و برنامه‌ریزی برای چگونگی بازسازی این کشور پس از پایان جنگ خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سوناک در تماس تلفنی با زلنسکی ضمن مرور آخرین وضعیت جنگ، اعلام کرد که این کشور در ادامه حمایت از کی‌یف علیه مسکو، تانک‌های چلنجر ۲ به اوکراین ارسال خواهد کرد.

چلنجر ۲، تانک زره پوش و بسیار متحرکی است که برای استفاده در منطقه آتش مستقیم طراحی شده است. نقش اصلی این تانک نابود یا خنثی کردن تجهیزات زرهی دشمن است. همچنین توانایی درگیری با اهداف سخت و نرم از دیگر ویژگی‌های این تانک است که می‌تواند در درگیری‌های با شدت بالا، ضد شورش و حفظ صلح عمل کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha