عملیات برف‌روبی در جاده کندوان ادامه دارد

نوشهر - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : عملیات برف روبی و نمک پاشی بر اثر سقوط بهمن در جاده چالوس - کرج محدوده کندوان همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا ، روز گذشته براثر سقوط بهمن در بیش از ۱۰ نقطه حدفاصل دهانه شمالی تونل کندوان تا منطقه خاکک به طول چهار کیلومتر سبب انسداد این مسیر ارتباطی شد.
براساس گزارش های رسمی این جاده حوالی ساعت ۱۲ روز سه شنبه هفته جاری به روی وسائط نقلیه بسته شد و در پی آن دست کم ۳۰۰ خودرو در محاصره برف و کولاک قرار گرفتند و با همکاری نیروهای امداد رسانی و راهداری رهایی یافتند.
مهدی صفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : راهداران جاده کندوان از ظهر روز گذشته با بکارگیری تمام تجهیزات و امکانات تا پاسی از شب مشغول عملیات برف‌روبی و نمک پاشی بودند و از حوالی ساعت چهار امروز هم این عملیات از سر گرفته شد.
وی بیان داشت : حدود یک متر برف در ارتفاعات جاده کندوان گزارش شده است و حجم برف به حدی زیاد بوده که حتی تعداد سه خودرو هم همچنان در این مسیر ارتباطی زمین‌گیر شده اند و سرنشینان این خودرو ها به مکانی امن همراه با امکانات انتقال یافتند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت : هم اینک با توجه به حجم زیاد برف بر اثر سقوط بهمن در استان البرز و کندوان آنچه گزارش رسیده جاده چالوس - کرج حوالی ظهر امروز به روی وسائط نقلیه باز گشایی می شود.

هواشناسی مازندران هم در گزارشی وضعیت آب و هوایی امروز و فردا در این استان را صاف و نیمه ابری پیش بینی کرده است.
جاده چالوس - کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلیومتر آن جزو حوزه استحفاظی مازندران که به کندوان معروف است می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha