۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۵۷
کد خبر: 85016168
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آغاز بهره‌برداری از ۲۷ طرح کشاورزی به مناسبت دهه فجر در یزد

یزد- ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: بهره برداری از ۲۷ طرح کشاورزی شامل ۱۵ طرح عمرانی و ۱۲ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۱۵۷ میلیارد تومان به مناسبت ایام الله دهه فجر در این استان آغاز شد.

سید ابوالفضل وکیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های یاد شده با اعتبار ۱۵۷ میلیارد تومان در سطح استان (به استثنای شهرستان بافق) افتتاح می شوند.

وی با بیان اینکه ۱۶ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات دولتی و ۱۴۱ میلیارد تومان آورده شخصی است اظهار کرد: این طرحها منجر به اشتغالزایی ۵۳ نفر بصورت مستقیم و بهره مندی ۲۲۳ خانوار می شود.

وکیلی با بیان اینکه طرح های یاد شده در ۲ بخش عمرانی و اشتغالزایی هستند گفت: طرح های عمرانی شامل سه مورد آبیاری تحت فشار، هفت مورد آبیاری کم فشار، احیا و مرمت سه رشته قنوات، ساخت یک باب استخر تنظیمی آب کشاورزی، احداث کانال های آبیاری عمومی(۱۵۰ متر) می باشند.

وی بهره برداری از ۶ طرح در حوزه تولیدات دامی ، سه طرح در حوزه تولیدات گیاهی ، سه طرح در حوزه صنایع تبدیلی را از دیگر طرح ها بیان کرد.

سطح کل اراضی زیر کشت استان ۱۱۰ هزار و ۷۱۵ هکتار است که از این میزان ۲۵ درصد محصولات زارعی و ۷۳ درصد محصولات باغی و ۲ درصد هم گلخانه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha