بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر استان سمنان هزار و ۵۱۶ شغل ایجاد می‌کند

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: بهره‌برداری و افتتاح طرحهای دهه فجر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان برای هزار و ۵۱۶ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به منظور تجدید پیمان با آرمانهای مقدس امام راحل (ره) و شهدای والامقام و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب افزود: طرح های عمرانی افتتاحی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰، تعداد ۳۹۳ طرح بود که در سال جاری به ۷۶۵ طرح افزایش یافت و از نظر ریالی نیز ۱۴۰ درصد رشد داشت.

وی ابراز داشت: تعداد طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری نیز از ۳۲ طرح به ۷۱ طرح در ایام الله دهه فجر سال جاری افزایش یافته که از نظر ریالی ۳۵۳ درصد بیشتر بوده است.

استاندار سمنان افزود: از محل طرح های افتتاحی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری، هزار و ۵۱۶ نفر فرصت شغلی جدید فراهم خواهد شد و ۱۰۹ طرح نیز در ایام الله دهه فجر ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: امروز بالاترین دستاوردی که با پیروزی انقلاب اسلامی برای ما محقق شد، نعمت ولایت است که همگان باید قدردان آن باشیم.

هاشمی افزود: امروز برحسب وظیفه در راستای تجدید بیعت و میثاق با ولایت فقیه در خدمت نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان هستیم. از ۳ ماه گذشته ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر استانداری برگزار و متناظر با آن در حوزه شهرستان ها، بخشها و برخی مراکز دهستان ها در حوزه ستاد مردمی جلسات برگزار شد.

استاندار سمنان یادآور شد: در راستای تحقق جهاد تبیین سعی شد تا برنامه های دهه فجر سال ۱۴۰۱ با محوریت مردم برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز گفت: زمینه کاری که در حال حاضر فراهم شده، در گذشته و قبل انقلاب نبود و همه مسئولان وظیفه دارند این فرصت خدمت را با کار مطلوب برای مردم قدر بدانند.

استاندار سمنان: بهره‌برداری طرح‌های دهه فجر یکهزار و ۵۱۶ شغل ایجاد می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی افزود: از مهر و محبت و همراهی مردم گرانقدر که در طی این ۴۴ سال با تمامی کمبودها و محدودیت ها همراه نظام بودند، تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ابراز داشت: اینکه مردم مشاهده کنند مسئولان در حال خدمت هستند، بهترین هدیه ایام الله دهه فجر برای آنان است. شهادت و گواهی رهبر معظم انقلاب در خصوص پرکار بودن دولت سیزدهم، دولت آیت الله رئیسی امری ارزشمند است که با این پرکاری و خدمات ارزشمند، مردم شاهد رفاه نسبی باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha