۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85016407
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تولد در آمبولانس به ۹ نوزاد در جنوب خراسان رضوی رسید

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: ۹ نوزاد از ابتدای امسال تاکنون حین ماموریت‌های فوریتی پزشکی در شهرستانهای زیر پوشش این دانشگاه شامل رشتخوار، مه ولات و تربت حیدریه در آمبولانس بدنیا آمدند.

دکتر محمدجواد امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تولد یک نوزاد حین اعزام مادر باردار به یکی از مراکز درمانی شهرستان مه ولات گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس شهرستان مه ولات مبنی بر شروع درد زایمان مادر باردار درون خودروی شخصی بلافاصله کارشناسان ذیربط به محل اعزام و مددجو را برای سیر مراحل زایمان به بیمارستان منتقل کردند.

وی اضافه کرد: همزمان با پایش‌های بالینی و معاینات لازم توسط کارشناسان فوریتهای پزشکی و با بیشتر شدن درد مادر باردار، به ناگزیر شرایط و فرایند زایمان در داخل آمبولانس انجام شد.

۹ نوزاد در مه‌ولات خراسان رضوی در آمبولانس بدنیا آمدند

وی با بیان اینکه وضع حمل مادر باردار و تولد نوزاد پسر با موفقیت در داخل آمبولانس انجام شد، گفت: در این ماموریت مادر و نوزاد با شرایط مساعد به زایشگاه امام رضا (ع) فیض‌آباد تحویل داده شدند.

وی از تلاش و مسوولیت پذیری"جواد مومنی و سهراب ایلخانی" از کارشناسان فوریتهای پزشکی مه ولات در جریان این ماموریت قدردانی کرد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت در سه شهرستان تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مرکز و جنوب استان خراسان رضوی خدمات ارائه می‌دهد.

این دانشگاه ۲۷۲ تخت در بیمارستان امام حسین (ع) و ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در شهرستان مه‌ولات را تحت پوشش خدمات خود دارد.

فیض آباد مرکز شهرستان کویری مه ولات حدود ۲۰۳ کیلومتر با مشهد مقدس فاصله دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha