۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85016473
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناباد:حل مشکلات اقتصادی مردم در اولویت اصلی مسوولان باشد+فیلم

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد با اشاره به تاکید امام خمینی (ره) خطاب به کارگزاران دولت اسلامی گفت: مسوولان باید برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و همراهی با آنان را اولویت اصلی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نصیری روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز آیین دهه فجر گناباد افزود: باید مسوولان بخشهای مختلف این شهرستان با زمان شناسی همان گونه که به فکر معنویت و فرهنگ هستند مسایل مهمی مانند رفاه و معیشت مردم و برطرف کردن تنگناهای این بخش را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی با اشاره به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در تدوین پنج گام تمدن اسلامی گفت: در دولت اسلامی راه و خط و منش و اندیشه امام خمینی (ره) با زعامت حضرت آیت الله خامنه ای استمرار می یابد و همه باید برای پیاده کردن اهداف آن تلاش کنیم.

فرماندار گناباد گفت: پست و مقام در اندیشه امام خمینی (ره) میزان نیست این پست و مقامها به زودی تمام می شود ولی خدمت صادقانه به مردم ماندگار است و پیشرفت در بخشهای مختلف باید توام با تامین عدالت در جامعه باشد.

نصیری افزود: در اندیشه امام راحل توجه به محرومان و ساده زیستی و در کنار مردم بودن ارزش و اشرافیگری و در کنار مردم نبودن ضد ارزش بود و همه مسوولان باید به این مساله عنایت جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: امانت داری، قانون مداری و خدمتگزاری مهمترین ویژگی های دولت اسلامی از منظر امام خمینی (ره) است.

فرماندار گناباد گفت: حضرت علی (ع) که همه ما پیرو و مرید آن حضرت هستیم مسوولیت را تنها در صورتی دارای ارزش می دانستند که برای احقاق حق مظلومان و مردم تلاش شود و به صراحت عنوان کرده بودند که در غیر این صورت این مسوولیت به اندازه کفش پاره ارزش ندارد.

نصیری افزود: کشور ما و شهرستان گناباد دارای ظرفیتهای بسیار است که باید با همدلی و با کمک مردم این ظرفیتها در جهت خدمت صادقانه، توسعه و پیشرفت جهت دهی شود.

همزمان با دهه فجر ۲۱۰ طرح با اعتبار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در شهرستان گناباد به بهره برداری می رسد.

برگزاری یش از ۲۸۰ برنامه در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و هنری دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی جشن انقلاب، برنامه های قرآنی، مسابقه های کتابخوانی و نشستهای کرسی آزاد اندیشی با محوریت انقلاب و دستاوردهای آن و آیین انس با قرآن کریم از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

دیگر برنامه های دهه فجر در گناباد شامل غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، عیادت از بیماران سخت درمان (صعب العلاج) و اهدای سبد تغذیه به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، اجرای جنگ شادی، برگزاری گفتمانهای دینی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد و سطح مدارس، آیین فرهنگی و هنری و آموزشی در سطح پایگاههای مقاومت بسیج و همچنین ویژه بانوان، رقابتهای ورزشی و بومی و محلی و ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق روستایی و محروم است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha