۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85016569
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۶۵  پروژه عمرانی  نظرآباد همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر

کرج - ایرنا - همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، ۶۵ پروژه عمرانی ، فرهنگی ، تولیدی و زیربنایی روز چهارشنبه با حضور استاندار البرز در شهرستان نظرآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این پروژه ها با اعتباری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان در زمینه آموزشی ، تولیدی ، راه ، آب ، برق ، گازرسانی ، مخابرات ، ورزشی ، کشاورزی و مسکن محرومان اجرا شده است .

گشایش این پروژه ها با ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر همراه شد. افتتاح سالن ورزشی یک هنرستان با اعتباری حدود سه میلیارد تومان، بهره برداری از مسکن محرومان در روستای خرم آباد و تقدیم اسناد مالکیت املاک روستایی با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان، بهره برداری از چهار واحد گلخانه در شهرک گلخانه ای چوپان آباد با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان از جمله این پروژه ها است .

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در حاشیه افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر شهرستان نظرآباد با اشاره به شعار روزشمار این ایام مبنی بر ۱۲ بهمن ماه روز انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت و رهبری، ضمن گرامیداشت این ایام و تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع)، گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و به منظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ۴۰۴ پروژه در استان با اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: درصدد هستیم ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان را با هدف مصرف بهینه آب، بهره وری، اشتغالزایی و صرفه بالای اقتصادی به گلخانه تبدیل کنیم.

افتتاح ۶۵  پروژه عمرانی  نظرآباد همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر

استاندار البرز پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، پروژه های عمرانی ، بخش پایانی سفر یک روزه خود را به شهرستان نظرآباد به دیدار با خانواده معظم شهید اسماعیل آزادفلاح و ایثارگر ۷۰ درصد کوروش محمودی اختصاص داد.

تا پایان ایام الله دهه مبارک فجر ۱۲۴ پروژه عمرانی با ۹۳۱ اشتغال و اعتباری حدود ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در کرج ، در شهرستان ساوجبلاغ ۵۶ پروژه با ۲۲۰ اشتغال و اعتباری حدود ۵۵۰ میلیارد تومان، در شهرستان فردیس ۳۳ پروژه با ۱۰۷ اشتغال و اعتباری حدود ۷۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان اشتهارد ۳۶ پروژه با ۳۵۸ اشتغال و اعتباری حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان طالقان ۴۸ پروژه با ۵۷ اشتغال و اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان و در شهرستان چهارباغ ۴۳ پروژه با ۱۱۰ اشتغال و اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سال گذشته در این ایام در استان البرز ۲۹۹ پروژه افتتاح شد که امسال به ۴۰۴ پروژه رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha