بهره‌برداری و اجرای ۱۷۰ میلیارد تومان پروژه راهداری بوشهر در دهه فجر

بوشهر- ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۴۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با گرامیداشت دهه فجر امسال در این استان بهره‌برداری یا عملیات اجرایی آنها می‌شود.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح‌های قابل افتتاح راهداری بوشهر در دهه فجر در سر فصل‌های نگهداری، ایمنی و حریم راه‌ها، ابنیه فنی و پل‌ها، ساخت و توسعه راه‌های روستایی و تأسیس شرکت‌های حمل و نقل تعریف شده است.

وی اضافه کرد: یکی از شاخص ترین پروژه‌ها، بهره‌برداری از شرکت مسافربری بزرگ مقیاس و توانمند مسافر در عسلویه است که با برخورداری از حدود ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و اشتغال‌زایی مناسب به‌عنوان بزرگترین پایانه اختصاصی در جنوب کشوراست که نقش بسزایی در ساماندهی و حمل و نقل مسافر در این استان و کشور دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر اظهارکرد: اجرای روشنایی بلوار کاکی- بادوله و کمربندی چغادک، لکه گیری محور روستایی عالی حسینی- خورموج، آسفالت حفاظتی راه‌های شمال و مرکز این استان و یک واحد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی از شاخص ترین پروژه‌های افتتاحی در این ایام است.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با دهه مبارک فجر شاهد آغاز عملیات اجرایی راه آبپخش به رودحله، تعریض قطعه اول جاده انبارک- قباکلکی، محمدعامری- آباد- جائینک، تکمیل پل‌های پیچ جاشک، بهسازی راه روستایی طلحه- شاه پسرمرد و شاهیجان، تعریض محور گزدارز- شیخیان و احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی بین راهی در شبانکاره خواهیم بود.

اخترشناس یادآور شد: مجموع طول راه‌های استان بوشهر چهار هزار و ۳۳۶ کیلومتر شامل بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha