امام جمعه میامی: جهاد تبیین تنها راهکار مقابله با توطئه دشمنان است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی با بیان اینکه دشمنان قصد دارند تا مردم را در برابر نظام اسلامی قرار دهند، گفت: جهاد تبیین تنها راهکار مقابله با توطئه شوم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد عزیزی روز چهارشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی میامی افزود: براندازی پادشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله با دست خالی توسط مردم چیزی جز یک معجزه نبود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال با تمام قدرت‌های دنیا جنگیده است، افزود: به اذعان آمریکایی‌ها اگر این تحریم‌ و فشارها در طول چهاردهه بر هر ابرقدرتی وارد می‌شد، آن کشور متلاشی می‌گشت، اما به همت مردم ایران اسلامی و پشتوانه امام زمان (عج) بیش از چهار دهه در برابر دشمنان با محوریت آمریکا جنگیده و استوار ایستاده‌ایم.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه دشمنان در طول این چهار دهه مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد کردند، گفت: فتنه‌های سال ۸۸ ، ۹۸ و امسال و همچنین وارد کردن نام سپاه به فهرست گروه‌های تروریستی، اقدام های علیه ایران بود، اما یکی پس از دیگری ناکام ماند و مردم ایران سربلندتر از سابق ایستادگی کردند.

امام جمعه میامی: جهاد تبیین تنها راهکار مقابله با توطئه دشمنان است

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه مهمترین موضوع کنونی که پیش روی انقلاب اسلامی قرار دارد، جهاد تبیین است، گفت: بسیاری از جوانان ما امروز می‌پرسند که چرا مردم انقلاب کردند، این موضوع نیازمند تبیین است.

امام جمعه میامی ابراز کرد: هر کس باید به اندازه توانایی خود در این جهاد تبیین شرکت کند.

وی مهمترین حربه دشمنان را قراردادن مردم رو در روی نظام خواند و اظهار کرد: دشمنان تلاش دارند که وضعیت را در زمان طاغوت گلستان جلوه دهند تا ذهن جوانان را با خود همراه سازند.

فرماندار میامی هم در این نشست با بیان اینکه دهه فجر، فرصتی مناسب برای ورود جهادی به عرصه جهاد تبیین است، گفت: هرچه از دوران پرشکوه بهمن ۱۳۵۷ فاصله می‌گیریم، ضرورت پرداختن به افق‌های روشن و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود.

علیرضا آشوری از افتتاح ۱۰۹ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در شهرستان میامی خبرداد و ابراز کرد: ۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی نیز با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

دستاوردهای نظام و انقلاب برای نسل جوان بازگو شود

آشوری با بیان اینکه مردم به عنوان ولی نعمت باید در جریان فعالیت‌های مسوولان قرار گیرند، اظهار کرد: توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب، توسعه خدمات بهداشت و درمان و پیشرفت‌های پزشکی است، افزود: در دوران قبل از انقلاب حتی به پزشکان هندی و بنگلادشی نیازمند بودیم اما امروز حتی در روستاها نیز خدمات درمانی مناسب ارایه می‌شود.

شهرستان میامی با بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha