امام جمعه یزد: هنر امام‌خمینی(ره) تثبیت حاکمیت الله در جامعه بود

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هنر اصلی حضرت امام خمینی (ره) تثبیت حاکمیت الله و ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه اسلامی بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری روز چهارشنبه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع گروهی از طلاب و روحانیون یزد افزود: برای تحقق تمامی اهداف به خصوص تداوم حاکمیت دین در جامعه به جهاد فکری و عملی نیاز است.

وی با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ذکر خاطراتی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون به نحو شایسته فرهنگ و اهداف نظام را به مردم و جوانان منتقل کنند.

امام جمعه یزد یوم الله ۱۲ بهمن را روز به ثمر نشستن انقلاب و هدیه‌ای الهی برای ملت دانست و گفت: باید همه ما بکوشیم با تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان دین خود را به این انقلاب ادا کنیم که دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب هستند.

ناصری اظهار کرد: هدف اصلی دشمنان در این شرایط این است که با هویت زدایی و شبهه افکنی مردم و بخصوص جوانان مان را از انقلاب و اسلام دور کند اما رسالت ما در برابر این توطئه همان جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند.

وی تاکید کرد: جهاد تبیین به خصوص در دهه فجر انقلاب اسلامی به معنای آن است که نخبگان و مسئولان، شایسته مردم و نسل جوان را در جریان برکات عظیم نظام در ابعاد مختلف قرار دهند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: در این خصوص هرچند تاکنون کارهایی صورت گرفته ولی اصلا کافی نیست و باید رسانه‌ها و مسئولان رسالت ملی و انقلابی خود را با جهاد تبیین و انعکاس خدمات نظام انجام دهند.

ناصری به جنگ تمام عیار روانی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه انقلاب در زمان حال اشاره کرد و گفت: باید طلاب و روحانیون برای شکست توطئه‌های مختلف استکبار جهانی در صحنه عمل حضوری جدی داشته باشند.

در این دیدار جمعی از طلاب و روحانیون یزد ضمن سردادن شعارهایی با آرمان‌های والای انقلاب، امام، شهدای گرانقدار و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از سه هزار برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح استان یزد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha