۷۹ پروژه با ۶۰۶ میلیارد تومان اعتبار در کنگان آماده بهره‌برداری و اجرا شد

بوشهر - ایرنا - فرماندار شهرستان گنگان گفت: در دهه فجر امسال ۷۹ طرح با اعتبار ۶۰۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و اجرایی می‌شود که از نظر پروژه ۱۳۶ درصد بیشتر از دهه فجر سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد غریبی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اعلام کرد: این طرح‌ها در سطح شهرستان کنگان از نظر اعتباری نیز ۳۱۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: از مجموع این طرح‌ها، ۳۳ پروژه با اعتبار ۳۳۵ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تومان در بخش مرکزی افتتاح می‌شود که ۲۵ پروژه شهری و هشت مورد روستایی است.

غریبی اضافه کرد: ۱۹ پروژه با اعتبار ۴۱۷ میلیارد و پنج میلیون تومان نیز در بخش سیراف بهره‌برداری می‌شود که از این شمار پنج پروژه شهری و ۱۴ پروژه روستایی است.

فرماندار کنگان ادامه داد: هشت پروژه مشترک نیز در سطح شهرستان در حوزه انرژی برق با اعتبار بیش از ۴۲ میلیاردو ۱۹۱ میلیون تومان بهره‌برداری می‌شود.

غریبی اعلام کرد: عملیات اجرایی ۱۹ پروژه شهرستان کنگان نیز در دهه فجر آغاز می‌شود که چهار پروژه در روستاها و ۱۵ پروژه شهری است.

وی اضافه کرد: از این شمار ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۷۶ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان در بخش مرکزی و پنج طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در بخش سیراف اجرایی می‌شود.

فرماندار کنگان درباره پروژه‌های دهه فجر این شهرستان عنوان کرد: یک پروژه آب و فاضلاب، یک پروژه امداد و نجات، ۲ پروژه آموزش و پرورش عمومی، هشت پروژه حوزه انرژی، یک پروژه حمل و نقل جاده‌ای، ۱۰ پروژه توسعه زیرساخت های مخابراتی، ۳۳ پروژه خدمات شهری و روستایی، یک پروژه حوزه فرهنگ و هنر، یک پروژه میراث فرهنگی، یک پروژه حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و یک پروژه ورزشی در سطح این شهرستان آماده بهره‌بردای در این ایام است.

غریبی افزود: در دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی یک پروژه آب و فاضلاب، یک پروژه آموزش و پرورش عمومی، یک پروژه بهداشت، ۱۱ پروژه توسعه وخدمات شهری و روستایی، یک پروژه حوزه کشاورزی و منابع طبیعی،۲ پروژه ورزشی و تفریحی و ۲ پروژه حمایتی نیز آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha