تیم والیبال ایفا‍‌سرام اردکان از راهیاب ملل مریوان شکست خورد

یزد- ایرنا- تیم والیبال ایفاسرام اردکان در دیداری خانگی که چهارشنبه شب در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور برگزار شد از مهمان خود راهیاب ملل مریوان کردستان با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که با حضور جمعی از تماشاگران در سالن آیت‌الله خاتمی شهر اردکان برگزار شد، تیم راهیاب ملل مریوان در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازها ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۴ بر تیم ایفا سرام اردکان غلبه کرد .

همچنین در این دیدار تیم ایفا سرام اردکان در ست‌ دوم موفق شد میهمان خود تیم راهیاب ملل مریوان کردستان را با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ شکست دهد و به رغم تلاش فراوان و همراهی تماشاگران در خانه متحمل شکست شد.

تیم ایفاسرام اردکان با کسب این شکست همچنان دارای ۳۲ امتیاز است و در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد، این تیم در هفته بیست و چهارم این مسابقات در ۱۶ بهمن‌ماه امسال در سیرجان کرمان میهمان تیم فولاد ایرانیان این شهرستان است .

مسابقه تیم‌های ایفاسرام اردکان و راهیاب ملل مریوان را مهدی نویدی و سجاد خان‌ بابازاده قضاوت کردند، ناظر داوری حمید حق بین و همچنین یونس حسن زاده ناظر فنی این مسابقه بود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر با حضور ۱۴ تیم در یک گروه شامل تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری ارومیه، فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل، سایپا تهران، شهرداری ورامین، شهداب یزد، شهرداری گنبد، هورسان رامسر، پیکان تهران، پاس گرگان، مس رفسنجان، راه‌یاب ملل مریوان و آذرباتری ارومیه پیگیری می‌شود.

تیم والیبال ایفا‍‌سرام اردکان از راهیاب ملل مریوان شکست خورد

در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف خواهند شد و مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ دیدارهای مرحله گروهی بعد از ۲۶ هفته به پایان می‌رسد و علاوه بر این‌که هشت برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند، تیم‌های یازدهم تا چهاردهم جدول مرحله مقدماتی در پلی‌آف خاص برای تعیین دو تیم سقوط کننده با هم رقابت‌ خواهند کرد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha