مدیرعامل آلومینیوم: قاضی بازی ما با پرسپولیس مسلط‌ترین داور لیگ است

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در واکنش به اعتراض پرسپولیسی‌ها به داور بازی با این تیم، مدعی شد که داور این بازی، مسلط‌ترین داور فصل جاری است.

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک پس از تساوی این تیم برابر پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال درباره اعتراض قرمزها به داوری گفت: دو سه بازی قبل هم این اتفاقات برای ما افتاده بود. چون الان بازی مساوی شده یا داور چند صحنه مشکوک را به ضرر پرسپولیس نگرفته و برای ما گرفته است، این را نمی‌گویم، بلکه قبل از بازی در مصاحبه‌ای گفتم که مرتضی منصوریان یکی از مسلط‌ترین داوران فصل جاری بوده و این را شهادت می‌دهم.

رجائیان درباره اشتباهات داوری اظهار داشت: اینکه پرسپولیس از چند صحنه داوری ضرر کرده است را نمی‌دانم و صحنه‌ها را ندیدم اما برای آلومینیوم خوشحالم که تیم ما به مرحله‌ای رسیده که همه یک‌دل برای موفقیت تلاش می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره درصدهای پرداختی به بازیکنان این تیم هم تصریح کرد: بچه‌ها مقداری از اینکه مبالغ قراردادشان را نگرفته‌اند، ناراحت هستند و باید در هئیت مدیره مطرح کنیم، به خصوص که چند بازی مهم در آینده داریم تا بازیکنان بدون دغدغه بازی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha