۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85017347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۸۷ کیلوگرم تریاک در زنجان

۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۵
کد خبر: 85017347
کشف ۸۷ کیلوگرم تریاک در زنجان

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۸۷ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس زنجان، سرهنگ سعید بابایی روز پنجشنبه در تشریح این خبر، افزود: برابر اخبار و اطلاعات دریافتی در اجرای عملیات مشترک با سایر استانها، مشخص شد فردی با هویت معلوم قصد دارد مقادیر زیادی محموله مواد مخدر از نوع تریاک را با یک دستگاه کامیون از مسیر زنجان به یکی از استانهای غربی کشور منتقل کند.
وی ادامه داد :با توجه به این موضوع، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عوارضی زنجان - قزوین کامیون مورد نظر را متوقف و طی بازرسی از بار حامل کامیون او مقدار ۸۷ کیلو و ۴۶۵ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
اینم مسوول گفت: این متهم نیز دستگیر و به همراه کامیون توقیفی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.
سرهنگ بابایی اظهار داشت: پلیس به صورت شبانه روزی و با تمام توان با پدیده شوم اعتیاد مبارزه می کند و از همه شهروندان می خواهد در صورت مشاهده رفتار مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

کشف لوازم خانگی قاچاق از خودرو عمومی
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از توقیف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ عمومی و کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ محمد مهدیخانی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر، هنگام کنترل خودروهای عبوری در مسیر خدابنده - ابهر به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو مذکور ۵۰ دستگاه لوازم خانگی برقی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش کالاهای مکشوفه بیش از یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برآورد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو تاکسی پژو ۴۰۵ توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ مهدیخانی از هم استانی ها خواست در صورت مشاهده هر بارگیری یا تخلیه بار قاچاق یا هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۰ دستگاه ماینر قاچاق در خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از شناسایی و کشف ۳۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده خبر داد.
سرهنگ محسن غنیمتی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند که و در بازرسی از این خودرو ۳۰ دستگاه ماینر قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده، ارزش تقریبی این محموله قاچاق کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف موتورسیکلت قاچاق در ماهنشان
فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان از شناسایی و کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد و گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی شهرستان از وجود یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق مطلع شدند و موضوع در دستور کار قرار گرفت.
سرگرد علی یوسفخانی اظهار کرد: ماموران ضمن بررسی کامل و جامع موضوع اقدام به شناسایی محل نگهداری موتورسیکلت قاچاق کرده و پس از اخذ دستور قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از محل یک‌ دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را در حدود سه میلیارد ریال عنوان کردند، افزود: در این رابطه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha